Resultaten 1 tot 10 van de 10

Topic: Wimles in Baarn

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Wimles in Baarn

Hoi allemaal!

Heeeele lange tijd niet meer geweest! Omdat ik dacht, ik ga Wim eens proberen naar Baarn te laten komen heb ik een mailtje gestuurd en ja hoor, bij genoeg belangstelling wil hij graag komen ! Omdat Baarn midden-NL is, vroeg ik me af of er op het forum animo voor zondag 7 oktober is (volgende week al!). In principe zijn lessen mogelijk op de boerderij waar Jill staat maar omdat we alleen een buitenbak hebben ( wel een vrij goede hoor ) moeten we kunnen uitwijken naar een binnenbak in de buurt. De maneges/pensionstallen zijn vrij langzaam in het terugbellen dus ik weet nog niet helemaal zeker of een binnenbak er wel inzit. En ik kan Wim natuurlijk niet naar Baarn laten komen en vervolgens blijkt het te storten van de regen. Dus als het me niet lukt om een binnenbak te huren zal aankomende zondag waarschijnlijk niet doorgaan ( tenzij de weersverwachtigen zeer gunstig zijn) maar omdat ik toch uberhaupt op zoek ben naar deelnemers die zijn geinteresseerd in lessen in Baarn plaats ik dit bericht sowieso!

Dus wie volgende week zondag geinteresseerd is of in lessen in Baarn, dan hoor ik het wel!

Bedankt!
    Groetjes Sophie

Re: Wimles in Baarn

Misschien 'Martin' even pb-en!?!? 'Zijn' Amber staat in Soest, Baarn is dichtbij...
    En hij komt hier bijna nooit meer, maar wil eigenlijk soort wel Wimles...
    Succes!

May the horse be with you!

Actief Forumlid Amiro's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2007

Dat is best dichtbij voor mij

Mag ik ook gewoon komen kijken en zelf niet meelessen?
    Als het dan bevalt dan zou ik graag de volgende keer (als er een volgende keer komt) wel meedoen. Maar wil eerst een keertje kijken. Als het doorgaat wil ik dus heel graag even langskomen!

Bij mij vlakbij is trouwens ook een stal waar een binnenbak is die we misschien zouden kunnen huren. Is Driebergen te ver voor je of zal ik het gewoon even vragen?
    Groetjes van Els!

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Mag ik hierop even aansluiten?

Stacey probeert Wim naar Doorn te krijgen. Momenteel zijn er nét te weinig deelnemers!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Hi,

Ik probeer Wim naar Baarn te halen omdat trailervervoer voorlopig voor mij geen optie is. Dus Driebergen en Doorn zijn helaas te ver weg voor mij... Wat ik me kan herinneren van andere lessen wil Wim volgens mij geen toeschouwers maar ik zal het nog even navragen. En ik ga Martin pb-en!

Dank jullie wel!

jaaaaa ikkkkeeee!!!!!
    jajajaja super ideee!!!
    meld mij direct, hih dichterbij dan voorthuizen
    al ben ik nog niet helemaal klaar met mijn huiswerk..hihi..

sta jij toevalig bij het kasteel???
    ennehh veel kijkers ben ik niet zo heel blij mee, zo veel commentaar, leid je paard af met al dat gerommel er omheen.

Je zou ook kunnen vragen aan stal laseur in Soest, was vroeger de Boshoeve, inmiddels prive stal geworden.
    kan je bereiken door het bos, als mijn vorige opmerking klopt.

inge

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Hoi Inge,

Super als je mee zou willen doen ! Stal Laseur heb ik al gebeld en was eerst wel bereid maar nu opeens niet meer . Dus ik weet niet of Wim de dag wil reserveren als de kans bestaat dat het weer niet goed genoeg is.. Dus dat ga ik nog even navragen en probeer de laatste deelnemers bij elkaar te rapen. En bij nood kan ik altijd 3 lessen volgen ipv 2 .

Ik hou je op de hoogte!

Sophie

Actief Forumlid Amiro's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2007

Ow, sorry. Wist niet dat Wim geen toeschouwers wilde. Ik dacht dat jij ook eerst een keer had gekeken Inge? Of heb je toch gelijk dat eerste les meegedaan?
    En je hoeft niet bang te zijn voor commentaar/gerommel ed om je les heen van mij hoor

Maargoed, zondag kan ik toch niet, maar ik kan dus nooit bij een Wimles kijken? Wil hij dat nooit hebben?

Groetjes van Els!

hey..nee gaat niet om jouw hoor..hihi..
    nee ik ken de groep daar waar het gehouden wordt te goed hun commentaar vindt ik niet fijn.
    ik ben een tijd terug uitgescholden dat ik maar beter cavia's moest gaan fokken ipv paardrijden...
    omdat men mijn manier van omgang met paarden niet goed vindt. Ruk en pluk werk is beter dan boek je pas resultaten
    nee hoor ik heb een lesje mee gekeken omdat ik er toch "moest" zijn, had beloofd om van Karianne foto's te maken omdat ze één van mijn hoofdstellen had gekocht. En ik heel nieuwschierig was hoe het zou werken tijdens lessen en zo.

Of Wim het zelf niet wil hebben weet ik niet hoor...

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Hoi,

Heb Wim even gevraagd en je mag altijd een eerste les komen kijken. Sorry dat ik het niet meer heb laten weten, Wimlessen organiseren kost meer tijd en energie dan ik dacht. Maar't was'm zeker waard ! Ik zal je op de hoogte houden wanneer hij weer komt, dan kun je absoluut komen kijken ( of meedoen ).

Groetjes

Bladwijzers

Forum Rechten