Lieve help schrok me dood, tijdens de duinrit vandaag ging mijn touwteugel stuk aan één kant. De lus waar de clip inzit liet los.... Hoe moet ik dit maken? Stukje afknippen en dan opnieuw insteken? Hoe werkt dat insteken eigenlijk?
Lieve help schrok me dood, tijdens de duinrit vandaag ging mijn touwteugel stuk aan één kant. De lus waar de clip inzit liet los.... Hoe moet ik dit maken? Stukje afknippen en dan opnieuw insteken? Hoe werkt dat insteken eigenlijk?
Kritiek op de goeroe is niet gewenst......
Dat is heel erg moeilijk. Ik ben heel handig, maar mij lukt het niet.
ik zou nieuwe kopen,
Zou ik ook doen. Beter nieuw gekocht dan slecht gemaakt. Je kan 'm altijd nog gebruiken als lijntje voor onderweg i.p.v. de dikke leadrope. Zou me ook een ongeluk schrikken! Hoe heb je het ter plaatse opgelost??
Ik heb het vorig jaar ook gehad. mijn touwteugel was nog geen jaar oud, en nog nooit gewassen. Het bleek toen een foutje van Eveline te zijn geweest, die hem vergeten was af te naaien (??).
Op NH-dag heeft ze hem voor me gemaakt.
als jouw teugel al ouder is, zou ik een nieuwe kopen. Lijkt me beetje gevaarlijk om zelf te knutselen.
Ik weet niet of je een teugel van mij bedoeld en van welke soort touw je een teugel hebt, maar een oogsplits die losraakt is vrijwel altijd nog goed te repareren, door de oogsplits opnieuw te maken (als je dus weet hoe je een oogsplits maakt).
Bij Trea was het een best quality teugel die niet doorgestikt was, die kunnen dan nog wel eens losraken bij weinig gebruik (lees: nooit hard aan getrokken, wat hopelijk ook niet de gebeurd is bij een teugel). Van het basic touw heb ik nog nooit een oogsplits meegemaakt die uit zichzelf losgeraakt is, maar mocht je er zo een hebben, dan kan ik hem wel repareren
.
Ik heb er niet hard aan getrokken, Arabesk stopt meestal ook wel op gewone hulpen
Het is inderdaad een teugel die bij jou vandaan komt, ik heb 'm van Morrie gehad en zij heeft 'm bij jou gekocht.
Kritiek op de goeroe is niet gewenst......
Bladwijzers