Hoi!
bedankt allemaal voor de behulpzame reacties
@Trea: Nou zeg, Troy z'n voetjes zijn anders wel netjes hoorkun je niet ff Pipa komen doen??
Ja ik weet, eigenlijk zou ik dr zelf af en toe was moeten kunnen bijvijlen maar ja..Ik ken iemand die het pakket heeft van Paardnatuurlijk en ze zegt dat als ik dat es lees ik Pipa zelf wel kan bijvijlen enzo maar ik weet 't niet hoor
Ik heb er helemaal geen ervaring mee en heb geen zin om zomaar in Pipa dr hoef te gaan snijden..daarbij komt dat het nog nieteens m'n eigen paard is.
Maarr..toen ik nadat Pipa bekapt was wandelingetjes ging maken (aan de hand) op de baan, liep Pipa zó gevoelig dat ik daar maar mee opgehouden ben. Oké ja, ze moet wel wennen maar ik vond het wel sielug hoor hoe ze héél voorzichtig stapje per stapje zette..ik bedoel ze moet toch ook geen pijn lijden? En ja idd, het kan mss wel dat ze niet echt pijn heeft maar dat weet je niet zeker tochstel dat ze dan wél daadwerkelijk pijn heeft...?
Hee maarre, ik heb een idee! Franky heeft juist beton gegoten waar de paardjes komen te staan deze winter..het is dan wel de bedoeling dat daat voor het grootste deel stro overheen komt zodat ze warm kunnen liggen in de winter, maar mss dat hij een stukje 'bloot' laat waar ze veel passeert zodat ze toch veel op beton loopt? En als ik daarbij nog eens regelmatig met dr ga wandelen op de verharde weg..of is dat niet genoeg?
En lukt dit dan als de smid dr gewoon op de traditionele manier komt bekappen af en toe? Dus gewoon wat bijvijlen hier en daar waar nodig is, dat ziet hij wel, die man kent z'n vak beter dan ik.
Maar dus..ookal loopt ze gevoelig op de baan, tóch wandelingen maken?
Bladwijzers