Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 18 van de 18

Topic: foto hoef Pipa

Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Re: foto hoef Pipa

Hoi!

bedankt allemaal voor de behulpzame reacties

@Trea: Nou zeg, Troy z'n voetjes zijn anders wel netjes hoor kun je niet ff Pipa komen doen??

Ja ik weet, eigenlijk zou ik dr zelf af en toe was moeten kunnen bijvijlen maar ja.. Ik ken iemand die het pakket heeft van Paardnatuurlijk en ze zegt dat als ik dat es lees ik Pipa zelf wel kan bijvijlen enzo maar ik weet 't niet hoor Ik heb er helemaal geen ervaring mee en heb geen zin om zomaar in Pipa dr hoef te gaan snijden..daarbij komt dat het nog nieteens m'n eigen paard is.

Maarr..toen ik nadat Pipa bekapt was wandelingetjes ging maken (aan de hand) op de baan, liep Pipa zó gevoelig dat ik daar maar mee opgehouden ben. Oké ja, ze moet wel wennen maar ik vond het wel sielug hoor hoe ze héél voorzichtig stapje per stapje zette..ik bedoel ze moet toch ook geen pijn lijden? En ja idd, het kan mss wel dat ze niet echt pijn heeft maar dat weet je niet zeker toch stel dat ze dan wél daadwerkelijk pijn heeft...?

Hee maarre, ik heb een idee! Franky heeft juist beton gegoten waar de paardjes komen te staan deze winter..het is dan wel de bedoeling dat daat voor het grootste deel stro overheen komt zodat ze warm kunnen liggen in de winter, maar mss dat hij een stukje 'bloot' laat waar ze veel passeert zodat ze toch veel op beton loopt? En als ik daarbij nog eens regelmatig met dr ga wandelen op de verharde weg..of is dat niet genoeg?
    En lukt dit dan als de smid dr gewoon op de traditionele manier komt bekappen af en toe? Dus gewoon wat bijvijlen hier en daar waar nodig is, dat ziet hij wel, die man kent z'n vak beter dan ik.

Maar dus..ookal loopt ze gevoelig op de baan, tóch wandelingen maken?
    Groetjes
    Ariane xxx

My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

Aangemeld
    Apr 2006

Hoi Lies,

Oh maar van Pipa zag 't dr toch nog helemaal anders uit hoor..ik was net aan 't kijken of ik dr geen foto's van heb.

Ja dus..mss wel een goed idee om eens een NB te laten komen die dr hoeven dan 'goedzet'..ik stuur sowieso eens een mailtje naar de dichtsbijzijnde NB, Rik Gadeyne! Eens zien wat hij dr van zegt.
    Groetjes
    Ariane xxx

My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

Aangemeld
    Apr 2006

Hoi!

Ff een paar foto's van 3 maanden geleden..

toen zag die hoef dr zó uit:

(deze hierboven is van ergens in het voorjaar..tussen april en juni iig)

En deze zijn genomen op 3 juni

Het ziet er erger uit dan het was..het lijkt alsof het heel diep was maar dat was echt niet zo..het was gwn alsof de bovenste laag van de hoef iets naar buiten krulde en er zo een spleetvormige opening ontstond. Moeilijk om uit te leggen..maar het was alsof je die krullende randjes er gewoon kon afschaven en je dan gewoon op de laag eronder zou uitkomen ofzow..

that's all I got..
    Groetjes
    Ariane xxx

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten