Tuurlijk! Het is echt een mooi tuig, zwart leer, met stukken van zwart glimmend lakleer, en op het hoofdstel rode elementen ( de voorpluk bv) met zilveren sterren. Echt bling-bling! Past helemaal bij een Tinker wat tenslotte een zigeunerpaardje is! Ik heb het ooit gekocht voor mijn eerste Fries en het stond haar ook supermooi. Het zijn dure tuigen maar ik heb het via-via voor een heel zoet prijsje kunnen kopen. Dus, mocht jij ooit zover komen dan hoef je er ook niet veel voor te betalen.Ow Marianne.. een zigeunertuig????? Dat klinkt errug goed! Hier kom ik nog op terug als je het goed vind.
Misschien dat ik in het komende weekend Henk zo gek kan krijgen om even een plaatje te schieten.

Antwoord met Citaat
), maar die dingen gebeuren en als dan de politie komt opdraven vragen ze er toch weleens naar.

) een hele goede is.
Stalgenootje staat te poetsen en ik spuit het even schoon met water
Ik ben zelf ook beginnend menner. Maar merk toch wel dat al heel veel dingen schelen dat ik Pablo door en door ken. Ook had ik de mazzel dat hij in zijn jonge jaren al beleerd is voor de wagen. Ik heb in juni een kar + tuig (allebei nieuw erg he) gekocht en zo het bos in gegaan
(uiteraard wel met begeleiding
) Nu ben ik hier vlakbij stal op menles gegaan, alleen helaas gaat de verenigingsles naar de zaterdag dus dat houd op. Maar mennen is zeker heeeeel erg gaaf, dus wens Leo heel veel plezier.

)

Bladwijzers