Whahaha, die flecht-fabriek daar in Duitsland loopt goed
Ik denk dat ik haar maar ga voorstellen om een banner op het forum te nemen, hihihi.
Whahaha, die flecht-fabriek daar in Duitsland loopt goed
Ik denk dat ik haar maar ga voorstellen om een banner op het forum te nemen, hihihi.
Ik tel nu 265 euro en heb de bestelling van Eline niet meegeteld.
Ik vergeet steeds een meetlint mee te nemen naar stal......zal echt van de week de maat even opnemen, ga je vrijdag al bestellen Hester?
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
YepOorspronkelijk Geplaatst door Timbers
![]()
Dan zal ik vrijdagochtend mijn meetlintje maar eens meenemen naar de dames......of morgenmiddag als ik het niet vergeet![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Waarom niet? Omdat de prijzen er niet bij staan? Zal eens effe zoeken straks.Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
idd, omdat jij de prijzen er niet bij had gezet.Oorspronkelijk Geplaatst door Elineke
![]()
Is de bestelronde al rond? Ik heb ook zitten neuzen en wil ook graag meedoen met bestellen, als dat nog kan...
Ik heb die mensen nog wel even gemaild (in het Duits jaah!) om te vragen welke onderdelen je nu precies nodig hebt voor een complete sidepull (als je zelf geen oud hoofdstel meer hebt liggen waar je het aan kan frutsen!) Ik dacht zelf :
1. trense met ornament (leren bakstuk + gevlochten frontriem, maar geen keelriem) 33.00
OF stirnbänder (= gevlochten bakstukken + frontriem met of zonder ornament en/of flosjes) tussen de 8.50 en 13.50
2. naseband (= neusband) 12.50
3. kinnband (leer) 6.00
Je kan ook nog een losse (gevlochten) keelriem uitzoeken (araberbommel) 4.00 maar volgens mij hoef je niet percé een keelriem te hebben.
Je kunt dan natuurlijk ook nog teugels uitzoeken.
Hadden jullie het ook zo geanalyseerd?
groetjes, Alice
o, en ik heb nog een vraagje voor Hester:
welke maat heb jij gekozen voor de neus (sidepull) van merens Andor of heb je gewoon heel precies gemeten en de cm doorgegeven? .. ben ik gewoon wel benieuwd naar.
ik ga vanavond ook meten en geef de bestelling morgen door.. groetjes, Alice
Nee, ik heb het anders geanalyseerdOorspronkelijk Geplaatst door alice
![]()
Ik wilde nl een biothane westernhoofdstel voor de sidepull.
Mijn Sussie levert deze, net als de kinriempjes.
Is HEEL mooi![]()
Ik heb een beetje gegokt. Vrij groot moest het zijn en ik heb gemeten.Oorspronkelijk Geplaatst door alice
Ik heb maat 2 besteld en deze zit Andor goed.
Wat heb je voor paard? Je bent toch Alice die ik ken he? Anders hang je de sidepull van Andor maar even om om te proberen.
Timber heeft 33cm maat......twijfel of ik het dan goed gemeten heb want Miko heeft ook 33cm en da's een kleiner peerd.....![]()
Volgens mij heb ik iedereen erbij zo...![]()
Bestelling F6:
Geschlossener zügel V muster dunkelbraun/schwarz € 15.50
Sidepull-Nasenband dunkelbraun/schwarz , rundgeflochten €12.50
Stirnband mit Zierknoten und Fransen dunkelbraun/schwarz € 9.50
Sidepull-Nasenband, flachgeflochten rotbraun/dunkelbraun/weiß € 12,50
(totaal € 53,00) Maten geef ik nog door
Bestelling Elineke:
* Showtrense Ornament 2 in lila/hellblau/schwarz mit passendem Sidepull/Nasenband
en keelriempje in maat shettie (maar ik zal wel nog eens meten) en er moeten aan dat ornament van die paardenplukjes in zwart zitten (of is dit standaard?).
* Showtrense Ornament 2 in schwarz/bordeaux/rosa mit passendem Sidepull/Nasenband en keelriempje in maat shettie (ook dit ga ik eens meten) en er moeten aan het ornament paardenplukjes in zwart(of is dit standaard?).
* 2 kinriempjes in zwart
Bestelling Hester:
1 zugel V Muster Geschlossener Zügel, Standardlänge 3 Meter
( 2 x apfelgrun, 2 x dunkelgrun en 1 x schwarz) 15,50
HundeLeine bis 2,00 Meter Länge, inkl. 3 Metallringen und einem weiteren Karabiner zur Längenverstellung = 15,00 Euro
(kobaltblau und schwarz)
totaal: 30.50 euro
Bestelling Karianne:
Rundgeflochtene geschlossener ZĂĽgel, inkl. Snaps, dunkelgrĂĽn, dunkelbraun, schwarz, 18,50 Euro
Bestelling Gipsy Spirit (Marlous)
1 x Geschlossener zügel V muster, Standardlänge 3 Meter ,3 x dunkelbraun/1 x rotbraun/1 x weiß € 15.50
Stirnbänder variation 1: mit Zierknoten und Fransen in der Mitte, dunkelbraun/rotbraun/weiß € 9.50 Größe 42 cm
totaal: € 25.00
Bestelling Kim_S ( Kim Schuurbiers)
1x Flechtzügel rundgeflochten, geschlossen, Standardlänge 3 Meter, dunkelbraun/rotbraun/weiß € 18.50
1x Sidepull-Nasenband, rundgeflochten, Größe 3 ( Islander, aber nicht zierlich), dunkelbraun/rotbraun/weiß € 12,50
1x Leder-Kinnriem, dunkelbraun € 6,00
1x Ornamentstirnbänder 1, dunkelbraun/rotbraun/weiß € 13,50
totaal: € 50,50
Bestelling Marjans voor Miko:
Ornamentstirnband 1 dunkelbraun/rotbraun/beige Ă* €13,50
Sidepull dunkelbraun/rotbraun/beige rondgevlochten Ă* €12,50
Teugels dunkelbraun/rotbraun/beige rondgevlochten en als het kan idd wat dunner als de sidepull, mocht dat niet kunnen dan gewoon als de sidepull. Teugels met snaps. Ă* €18,50
Totaal: € 44,50
Bestelling Simone:
1x Sidepull-Nasenband, rundgeflochten, 26 cm schwarz/kobaltblau € 12,50
1x Flechtzügel, rundgeflochten geschlossener Zügel, inkl. Snaps 3m. schwarz/kobaltblau € 18,50
Totaal: € 31,00
Bestelling Mirel:
1x rundgeflochten side-pull nasenband Dunkelbraun/rotbraun/beige, 40cm. € 12,50
Bestelling Miran:
1 x FlechtzĂĽgel im V-Muster, geschlossen, 3 x schwarz, 2 x beige, 2,50 Meter, 15,50 Euro
1 x Stirnband mit Achterknoten, bordeaux/beige/schwarz, 42 cm, Ă–ffnungen an beiden seiten 3,5 cm, 8,50 Euro
1 x Stirnband mit Achterknoten, kobaltblau/weiĂź/schwarz, 40 cm, 8,50 Euro
2 x Bodenarbeitsleine/Kurzlonge 4,00 Meter Länge, bordeaux/beige/schwarz, mit karabiner = zwei mal 18,50 Euro = 37 Euro
Ik wil nog wel een keertje meten voor de zekerheid.......want 33 cm lijkt me wat krap als ik al lees dat Troy 35cm heeft.........![]()
Zit het oude topic nog eens door te worstelen, maar ik denk dus dat de warmbloed maat Timber wel moet passenOorspronkelijk Geplaatst door Miran
![]()
Bladwijzers