Pagina 11 van de 18 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 165 van de 266

Topic: nieuwe bestelronde vlechtwerk!

  1. #151

    Re: nieuwe bestelronde vlechtwerk!

    Zonder keelriem


    Met keelriem


    Met rijden géén verschil. Ik rijd al mijn bitoptomingen ook zonder keelriem, evenals het glücksrad.

    De touwtjes koop je bij een schoenmaker.
    Als je gespjes wilt zijn deze het gemakkelijkste, die hoef je namelijk niet te stikken.:




    Je kan ook schroeven kopen bij de westernshop (zie Troy's hoofdstel) Gewoon een gaatje boren, schroef erin, klaar.

  2. #152
    Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    De Plas
    Berichten
    10.094
    Dagboek Berichten
    6

    Re: nieuwe bestelronde vlechtwerk!

    Ik ga even uit van ruim 3 weken levertijd.

    [size=99px]Wie zou er woensdag 24 oktober of zaterdag 27 oktober naar Doorn kunnen komen?[/size]

    Daar mijn paarden meeten en de spullen overhandigen.

    Indien goed weer, kan de wagen onder t zeil vandaan worden getrokken en kunnen we een ritje door t prachtige bos doen.

    En de verzendkosten:
    Klein spul kan in een envelop a 2,20
    Groot spul zal voor 6,20 verzonden moeten worden

  3. #153
    Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    De Plas
    Berichten
    10.094
    Dagboek Berichten
    6

    Re: nieuwe bestelronde vlechtwerk!

    Die halfronde gespen zijn heel moeilijk te krijgen!!!
    Connaway heten ze geloof ik.

    Mooi Trea! Zowel mét als zonder keelriem. Ik zou zelf geloof ik niet zo snel zonder keelriem gaan, ben veel te bang dat het afgeschudt wordt.

  4. #154
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    Alphen a/d Rijn
    Berichten
    165

    Re: nieuwe bestelronde vlechtwerk!

    De 24e zowiezo niet, de 27e is wel een optie, ga ik even over denken. Al is het dan meer voor de gezelligheid, qua benzine ben ik meer kwijt dan de verzendkosten vermoed ik

  5. #155
    Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    De Plas
    Berichten
    10.094
    Dagboek Berichten
    6

    Re: nieuwe bestelronde vlechtwerk!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door alice
    Leren veters kun je kopen bij de schoenmaker.
    In Utrecht langs de Grachten heb je ze in alle kleuren van de regenboog!

  6. #156

    Re: nieuwe bestelronde vlechtwerk!

    Bij Arthur's westernstore hebben ze die gespen. Ik koop ze altijd met 10 tegelijk. Ik neem aan dat ze die bij iedere westernstore hebben e ook per internet verkopen. Kwestie van even zoeken.

    Whoopie, waarom zou met lederen straps "gepropt" zitten?
    Heb nog een fotootje geknipt;

    Lederen bevestiging


    Schroef;


    Hahaha Antheman.. jij bent dan geen type voor een één-oorshoofdstel neem ik aan?

  7. #157
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: nieuwe bestelronde vlechtwerk!

    He Trea ziet er allemaal goed uit...had ik dat maar eerder geweten!!!!!
    Als het goed is krijg ik mijn hoofdstel deze week.

    Hier in de buurt weet ik zo geen westernshop(Tilburg) , weet iemand waar je dit soort spul via internet kunt kopen. Hou er wel van om af en toe een beetje te knutselen.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  8. #158

    Re: nieuwe bestelronde vlechtwerk!

    Ik bestel nog wel eens wat via Masja van Lucky Leather.

  9. #159

    Re: nieuwe bestelronde vlechtwerk!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
    Ik ga even uit van ruim 3 weken levertijd.

    [size=99px]Wie zou er woensdag 24 oktober of zaterdag 27 oktober naar Doorn kunnen komen?[/size]

    Daar mijn paarden meeten en de spullen overhandigen.

    Indien goed weer, kan de wagen onder t zeil vandaan worden getrokken en kunnen we een ritje door t prachtige bos doen.

    En de verzendkosten:
    Klein spul kan in een envelop a 2,20
    Groot spul zal voor 6,20 verzonden moeten worden
    Ik wil het graag verzonden hebben.

  10. #160

    Re: nieuwe bestelronde vlechtwerk!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
    Ik ga even uit van ruim 3 weken levertijd.

    [size=99px]Wie zou er woensdag 24 oktober of zaterdag 27 oktober naar Doorn kunnen komen?[/size]

    Daar mijn paarden meeten en de spullen overhandigen.

    Indien goed weer, kan de wagen onder t zeil vandaan worden getrokken en kunnen we een ritje door t prachtige bos doen.

    En de verzendkosten:
    Klein spul kan in een envelop a 2,20
    Groot spul zal voor 6,20 verzonden moeten worden
    Zaterdag 27 oktober kan ik zeker en ook woensdag 24 oktober zit er vast wel een gaatje in mijn agenda...

    Behalve je paardjes kan ik dan ook Kees bewonderen?
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

  11. #161

    Re: nieuwe bestelronde vlechtwerk!

    Blijkbaar is het incl keelriem, flosjes en dat kopstuk (dus hetgeen wat achter de oren zit en waar de sidepull aan bevestigd wordt). Hester, ik ga morgen de ponys meten en ik zal ALLES opmeten. Stel dat het kortste standje van het kopstuk niet past voor 1 of 2 van mijn pony's, dan zou ik die er liever achterwege laten, maar ik ben dan ook niet van plan daarvoor te betalen als ik het toch niet meekrijg of het niet past. Dan heb ik liever dat ze de kostprijs daarvan af die 33€ trekt. Zou jij dat eens kunnen navragen bij de bestelling?

    Daar wou ik naartoe met mijn vraag of het leren spul erbij zit...
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore


  12. #162

    Re: nieuwe bestelronde vlechtwerk!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door alice
    bestellingen tot nu toe:
    Bestelling F6:
    Geschlossener zügel V muster dunkelbraun/schwarz € 15.50
    Sidepull-Nasenband, Größe 2: Warmblüter, dunkelbraun/schwarz , rundgeflochten €12.50
    Stirnband mit Zierknoten und Fransen, Warmblüter Größe dunkelbraun/schwarz € 9.50
    Sidepull-Nasenband, Größe 2: Warmblüter, flachgeflochten rotbraun/dunkelbraun/weiß € 12,50
    (totaal € 53,00) Maten geef ik nog door

    Bestelling Elineke:
    * Showtrense Ornament 2 in lila/hellblau/schwarz en er moeten aan dat ornament van die paardenplukjes in zwart zitten (of is dit standaard?)en keelriempje . 33€
    mit passendem Sidepull/Nasenband 12,5

    in maat shettie (maar ik zal wel nog eens meten).

    * Showtrense Ornament 2 in schwarz/bordeaux/rosa en er moeten aan het ornament paardenplukjes in zwart(of is dit standaard?) en keelriempje. 33€
    mit passendem Sidepull/Nasenband 12,5
    in maat shettie (ook dit ga ik eens meten)

    * 2 kinriempjes in zwart 12€ samen

    Totaal is 103€ als ik goed geteld heb...


    Bestelling Hester:
    1 zugel V Muster Geschlossener Zügel, Standardlänge 3 Meter
    ( 2 x apfelgrun, 2 x dunkelgrun en 1 x schwarz) 15,50
    HundeLeine bis 2,00 Meter Länge, inkl. 3 Metallringen und einem weiteren Karabiner zur Längenverstellung = 15,00 Euro
    (kobaltblau und schwarz)
    totaal: 30.50 euro

    Bestelling Karianne:
    Rundgeflochtene geschlossener Zügel, inkl. Snaps, dunkelgrün, dunkelbraun, schwarz, 18,50 Euro

    Bestelling Gipsy Spirit (Marlous)
    1 x Geschlossener zügel V muster, Standardlänge 3 Meter ,3 x dunkelbraun/1 x rotbraun/1 x weiß € 15.50
    Stirnbänder variation 1: mit Zierknoten und Fransen in der Mitte, dunkelbraun/rotbraun/weiß € 9.50 Größe 42 cm
    totaal: € 25.00

    Bestelling Kim_S ( Kim Schuurbiers)
    1x Flechtzügel rundgeflochten, geschlossen, Standardlänge 3 Meter, dunkelbraun/rotbraun/weiß € 18.50
    1x Sidepull-Nasenband, rundgeflochten, Größe 3 ( Islander, aber nicht zierlich), dunkelbraun/rotbraun/weiß € 12,50
    1x Leder-Kinnriem, dunkelbraun € 6,00
    1x Ornamentstirnbänder 1, dunkelbraun/rotbraun/weiß € 13,50
    totaal: € 50,50

    Bestelling Marjans voor Miko:
    Ornamentstirnband 1 dunkelbraun/rotbraun/beige Ã* €13,50
    Sidepull dunkelbraun/rotbraun/beige rondgevlochten Ã* €12,50
    Teugels dunkelbraun/rotbraun/beige rondgevlochten en als het kan idd wat dunner als de sidepull, mocht dat niet kunnen dan gewoon als de sidepull. Teugels met snaps. Ã* €18,50
    Totaal: € 44,50

    Bestelling Simone:
    1x Sidepull-Nasenband, rundgeflochten, 26 cm schwarz/kobaltblau € 12,50
    1x Flechtzügel, rundgeflochten geschlossener Zügel, inkl. Snaps 3m. schwarz/kobaltblau € 18,50
    Totaal: € 31,00

    Bestelling Mirel:
    1x rundgeflochten side-pull nasenband Dunkelbraun/rotbraun/beige, 40cm. € 12,50

    Bestelling Miran:
    1 x Flechtzügel im V-Muster, geschlossen, 3 x schwarz, 2 x beige, 2,50 Meter, 15,50 Euro
    1 x Stirnband mit Achterknoten, bordeaux/beige/schwarz, 42 cm, Öffnungen an beiden seiten 3,5 cm, 8,50 Euro
    1 x Stirnband mit Achterknoten, kobaltblau/weiß/schwarz, 40 cm, 8,50 Euro
    2 x Bodenarbeitsleine/Kurzlonge 4,00 Meter Länge, bordeaux/beige/schwarz, mit karabiner = zwei mal 18,50 Euro = 37 Euro


    EN mijn bestelling Alice:
    1x showtrense leder naturbelassen hell, mit ornamenstirnband 1, orange - schwarz - beige, wenn möglich mit prferdehaartasseln naturfarbe 33.00 euro
    1x sidepull rundgeflochten grösse 2, orange - schwarz - beige - rotbraun 12.50
    1x leder kinnriem naturfarbe hell 6.00 euro
    Totalpreis: 51.50 euro

    Even terug mijn juiste bestelling in de quote opgenomen, want Alice heeft nog een oude quote .
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore


  13. #163
    Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    De Plas
    Berichten
    10.094
    Dagboek Berichten
    6

    Re: nieuwe bestelronde vlechtwerk!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Elineke
    Blijkbaar is het incl keelriem, flosjes en dat kopstuk (dus hetgeen wat achter de oren zit en waar de sidepull aan bevestigd wordt). Hester, ik ga morgen de ponys meten en ik zal ALLES opmeten. Stel dat het kortste standje van het kopstuk niet past voor 1 of 2 van mijn pony's, dan zou ik die er liever achterwege laten, maar ik ben dan ook niet van plan daarvoor te betalen als ik het toch niet meekrijg of het niet past. Dan heb ik liever dat ze de kostprijs daarvan af die 33€ trekt. Zou jij dat eens kunnen navragen bij de bestelling?

    Daar wou ik naartoe met mijn vraag of het leren spul erbij zit...
    Eh, sorry, maar wat moet ik dan vragen?

    "leren spul"?

    Ik snap dat je de maat vh kopstuk wilt weten, indien dat te groot is , dan bestel je dat niet. Wil je dan wel een onamentsband? De "Frontriem"??

    Gipsy: uiteraard valt Keessie te bewonderen
    Mirel: je had idd al aangegeven dat je het wilde laten opsturen, dat is prima.

    Kan de rest ook even reageren? Dan weet ik of ik er verzendkosten bij moet rekenen of dat je het tzt komt halen.

  14. #164

    Re: nieuwe bestelronde vlechtwerk!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Elineke
    Blijkbaar is het incl keelriem, flosjes en dat kopstuk (dus hetgeen wat achter de oren zit en waar de sidepull aan bevestigd wordt). Hester, ik ga morgen de ponys meten en ik zal ALLES opmeten. Stel dat het kortste standje van het kopstuk niet past voor 1 of 2 van mijn pony's, dan zou ik die er liever achterwege laten, maar ik ben dan ook niet van plan daarvoor te betalen als ik het toch niet meekrijg of het niet past. Dan heb ik liever dat ze de kostprijs daarvan af die 33€ trekt. Zou jij dat eens kunnen navragen bij de bestelling?

    Daar wou ik naartoe met mijn vraag of het leren spul erbij zit...
    Eh, sorry, maar wat moet ik dan vragen?

    "leren spul"?

    Ik snap dat je de maat vh kopstuk wilt weten, indien dat te groot is , dan bestel je dat niet. Wil je dan wel een onamentsband? De "Frontriem"??
    Dan wil ik alles dat bij dat ornament hoort, maar het leder niet (en ook wil ik er dan niets voor aangerekend worden ). Maar ik ga dus meten morgen, en dan kan ik alles tot in het detail zeggen. Als het leder kopstuk wel zou passen, wil ik dat er ook bij krijgen dus .
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore


  15. #165
    Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    De Plas
    Berichten
    10.094
    Dagboek Berichten
    6

    Re: nieuwe bestelronde vlechtwerk!

    Frances, geef je de maat nog even door?

Pagina 11 van de 18 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •