-
Actief Forumlid
Re: Te dik, veels te dik: ronduit ongezond dik!
Hoi,
omdat mijn shetten erop staan, wordt ze helemaal niet bemest, terwijl de andere weides wel bemest enzo worden. Het onkruid wordt wel soms gemaaid als het hoog komt in de weides.
In de paddok eten ze wel een klein hapje, maar dus niet veel.
Ze gaan 's nachts in de paddok en gaan 's morgens terug op de weide. Ik probeer ze ook wat beweging te geven, ook al wordt dit met school bijna onmogelijk, aangezien ik enkel nog in het weekend kan komen.
Ik durf ze niet voltijds op de paddok te laten, want wat als ze echt niet eten, dan krijg ik problemen met hun darmen...
Eline
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore

-
Forum Meubilair
ik denk dat je het maar eens moet proberen, je paarden een tijd lang alleen op de paddock te houden. er staat gras, kijk maar eens of ze dat echt niet gaan eten als ze honger krijgen. problemen met hun darmen is niet leuk, maar hoefbevangenheid natuurlijk ook niet.
-
Actief Forumlid
Sandra, Nine is nog niet hoefbevangen geweest sinds januari (als ik me goed herinner). Ik wil eerst kijken hoe het verloopt met 's nachts paddok en overdag weide. Indien dit niet helpt, zal ik verder kijken of ze langer op de paddok kunnen of evt. toch voor graasmaskers.
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore

Forum Rechten