Resultaten 1 tot 14 van de 14

Topic: Specialized Saddles

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

Specialized Saddles

ook ik ben verwikkeld in een hevig zadel dilemma....
    Op de nhdag heb ik een zadel gezeten van:
    http://www.specializedsaddles.eu/Specia ... les_nl.htm
    het zat echt super lekker en ook het systeem klinkt wel ideaal, vooral omdat netam nog zo erg aan het veranderen is. hij is nu best breed geworden en ook zijn "oude-mannen-grasbuik" gaat er af.

hebben jullie al eens van deze zadels gehoord?
    wat vinden jullie daarvan?
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Re: Specialized Saddles

Ziet er goed uit maar heb mij er niet echt in verdiept. Had jij niet een tijdje terug een ander zadel gekocht??
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair Funnygirl's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    7

Ik heb ze uitgebreid bekeken en kende ze al langer aangezien Sandra het als gangenpaarden zadel is gaan importeren.
    Ik vond die donkere western heel erg mooi. Ik vond het persoonlijk nog het meeste weg hebben van een kwalitatief veel betere startrekk.
    De prijs is wel behoorlijk hoog, maar zo'n zadel zal ik in de toekomst voor zowel Sterre als Brégo geschikt zijn dus wie weet sparen we wel door daarvoor.

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Ik heb ze uitgebreid bekeken en bezeten en veel vragen gesteld.
    Had ze al eerder in the picture. Het viel me E N O R M tegen. Echt waar. Stug leer. Lullige constructies.
    De Startrekk zit echt veel beter in elkaar.

Dinka, wat voor zadel heb je nu?

Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

een ijslanderzadel.... maar netam is veel te breed daar voro geworden sinds we gymmen en buitenrijden
    maar mijn probleem is dat hij dus nog steeds enorm veranderd...en van de winter waarschijnlijk weer, geen grasbuik en minder bespiering doordat er gewoon minder tijd is voor de paarden... daarom klinkt aanpasbaar zo ideaal...
    tuurlijk is boomloos een optie... maar goed ik ben ook dik 1.80 lang met bijbehorend gewicht (niet extreem zwaar maar ook geen 50 kg natuurlijk )
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Actief Forumlid Dorien66's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Je zou eens contact kunnen opnemen met Gerry van Oossanen, die heeft de opleiding Master Saddle Fitting Consultant opgezet http://www.msfc.nl/.
    Dit is een opleiding die onafhankelijk is v.w.b. merken etc. Er zijn al een paar afgestudeerden, misschien kun je zo iemand eens in de arm nemen.
    Als het goed is mag ik mezelf volgend jaar juli ook MSFC noemen, ik begin namelijk op 20 oktober met deze opleiding
    Groeten,
    Dorien
    -->http://www.antichip.nl/ <--

The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
    - Albert Einstein -

Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
    een ijslanderzadel.... maar netam is veel te breed daar voro geworden sinds we gymmen en buitenrijden
    maar mijn probleem is dat hij dus nog steeds enorm veranderd...en van de winter waarschijnlijk weer, geen grasbuik en minder bespiering doordat er gewoon minder tijd is voor de paarden... daarom k]/images/smilies/wink_smile.gif[/img] )
    Weet je, bij Wim werkte ik best wel. Maar zoo anders als wat ik thuis doe. Daar rag ik best wel door de bossen en deed bakdressuur werk. Maar in hoger tempo dan bij Wim.
    Bij Wim lag de ST perfect! echt waar!
    Thuis als ik te snel, en te hard ga, en te veel lichtrij, dan is de ST niet goed, haartjes liggen door de war.
    Maar bij Wim, met veel rustige stapoefeningen en lekker wat drafwerk, lag hij dus prachtig. En ik weeg ook geen 50 kilo zoals je weet.

Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

haha de comfort was niets voor netam... die kreeg er witte haren van... en om nou zo'n zadel te bewaren voor siets... is natuurlijk ook niets karianne heeft mijn comfort nu
    maar goed ik zoek een zadel waar ik mee kan gymmen maar ook lekkere einden buiten te rijden.
    pff het is zo lastig!

pasterza
    Guest

Interessant zadel! Iemand enig idee wat voor'n prijskaartje eraan hangt? Kan hierover niks vinden op de site.

Actief Forumlid Jasmijntje's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Leeftijd
    57

Hee... ik had mijn oog ook op deze zadels laten vallen en al het een en ander aan info gevraagd Vroeg me ook al af of er mensen zijn met ervaring met dit zadel, dus volg het topic even!

@ Pasterza: op deze site meer info en prijzen http://www.specializedsaddles.eu/Modellen.htm

pasterza
    Guest

Uhmm daar had ik dus kats overheen gekeken... Wel die pagina gezien maar niet de prijzen

Forum Meubilair Funnygirl's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    7

Prijzen zijn hoog, volgens mij zit het ergens tussend e 1400 en 200 euro afhaneklijk van het model en uitvoering.
    Ik ben er nog niet uit of ik dat er voor over zou hebben.

Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

ik zag gisteren dat ze bij Goedhard goedkoper zijn!

Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

ja hebben ze ze daar ook? hmmm dat is misschien interessant!

*edit* jammer die gene die ik mooi vond staat er niet bij

Bladwijzers

Forum Rechten