Na het grote succes van de workshop Yoga met Paarden die ik op 24 augustus heb gegeven in Leur, kan ik jullie meedelen dat ik deze workshop vaker ga geven op deze locatie. We kunnen hier gebruik maken van de IJslandse paarden van Stal Stónas.

Zo lang het weer het toelaat kan ik hem in principe elke woensdagochtend geven. We hebben in Leur alleen de beschikking over een buitenbak en een onverwarmde oefenruimte, vandaar dat ik de workshop daar in de winter en bij slecht weer helaas niet kan geven.

Ik geef de workshop op aanvraag. Je kunt hem zowel privé volgen, als met een groepje van 2-4 personen. Privé kost de workshop 65 euro, in een groepje kost hij 50 euro per persoon. Hierbij is thee en/of koffie inbegrepen, en je krijgt een naslagwerk mee naar huis waar alle oefeningen in staan beschreven.

Uiteraard is het ook mogelijk om de workshop bij jou op stal met je eigen paard te volgen (mits de reisafstand te doen is). Dan kost de workshop 5 euro per persoon minder, maar er komen dan wel weer reiskosten bij Ã* 20 cent per kilometer.

Als je nog vragen hebt, of als je je op wilt geven, dan hoor ik dat graag!