Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: mijn tink neemt me in de maling

  1. #1
    Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    alphen aan den rijn
    Berichten
    76

    mijn tink neemt me in de maling

    ja het is weer zover! hi hi, op zich ging alles best goed, nu heb ik 1x geen les gehad en ik merk meteen dat ze daar van profiteert!

    Op zich ging de Circling game best goed, maar nu heeft ze maar bedacht elke x heel dichtbij te komen staan. Ik stuur haar dan weer naar achteren en begin opnieuw, maar ja gaat het rondje echt belachelijk klein maken. En dan ineens gaat het wel goed voor een rondje, maar dna ineens staat ze stil en is er geen beweging in de goede rihcting te krijgen. Zelfs niet als ik haar een goede tik geef

    wat moet je hier nou weer mee! nou ja ik heb vrijdag les, maar ik was benieuwd of julie paardje ook zo gehaaid zijn! elke x bedenkt ze weer wat nieuws! ,word er soms niet goed van , maar ik kan er ook wel weer om lachen

    groetjes Marjolein

  2. #2
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: mijn tink neemt me in de maling

    Hihi, leuk he zo'n paard wat steeds weer een nieuwe uitweg probeert te zoeken Ik heb er inderdaad ook 1 en vooral bij mn bijrijdster probeert hij alle truukjes uit. Gelukkig heb jij vrijdag al weer les, waarbij je vast leert hoe dit op te lossen. Voor nu een paar tipjes:

    puntje 1: als ze te dichtbij komt, is je send dan wel goed? En zorg je er ook voor dat je lekker afwisselt met de games? Eens wat paaltjes neerleggen kan ook zorgen voor een leuke afleiding.

    puntje 2: een goede fase 4 is ALTIJD effectief, anders is het geen fase 4 maar een 3,9.

    Je kan ook tijdens de circling je paard wat meer naar buiten drijven, jouw ruimte wat groter maken eigenlijk. Wellicht helpt dat ook nog.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  3. #3
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.757

    Re: mijn tink neemt me in de maling

    Let er ook op dat als je je paard send en je moet daarbij je cs gebruiken, dat je die dan richt op zijn schouder en niet op zijn achterhand. Richten op de schouder zorgt ervoor dat je paard uit jouw bubble gaat/blijft. Als je paard tijdens het cirkelen te dichtbij komt, kun je hem ook van je afdrijven door richting zijn schouder te drijven (en evt. te raken indien hij zo dichtbij is dat je daarbij kunt).

  4. #4
    Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    alphen aan den rijn
    Berichten
    76

    Re: mijn tink neemt me in de maling

    ja dat doe ik dus al en op een gegeven moment raak ik dus de schouder, maar dat maakt dus niet zoveel indruk hi hi. maar goed vrijdag weer les, dat scheelt altidj weer een hoop

    groetjes marjolein

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •