Resultaten 1 tot 9 van de 9

Topic: Workshop Yoga met Paarden 24 augustus

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Workshop Yoga met Paarden 24 augustus

Op vrijdag 24 augustus a.s. geef ik een workshop Yoga met Paarden op een stal in de omgeving van Wijchen. Er zijn nog enkele plaatsen vrij!

Waarom yoga met paarden?
    Om goed te kunnen paardrijden is het belangrijk dat je een soepel, sterk en ontspannen lichaam hebt, dat je goed kunt ademhalen, dat je een goede balans hebt en dat je een goed bewustzijn in je lichaam hebt. Want als je gespannen op je paard zit, als je een slechte balans hebt of als je verkrampt ademhaalt, kan je paard zich onder jou ook niet goed bewegen. Tevens moet je mentaal in balans zijn. Want als je bijvoorbeeld angstig, gefrustreerd of boos bent, zal je paard je niet willen volgen omdat hij dan in jou geen leider ziet. Yoga kan je helpen om al deze dingen te bereiken.

Het programma van deze dag is als volgt:

11.00: Introductie gevolgd door een uur yoga in de stal (zonder paarden)
    12.30: lunchpauze (zelf lunch meenemen, koffie en thee aanwezig)
    13.30: yoga te paard groep 1
    14.30: yoga te paard groep 2
    16.00: yoga cooling down in de stal (wederom zonder paarden)
    16.20: evaluatie
    17.00: einde

De kosten van deze workshop zijn slechts 30 euro, dit is inclusief de huur van een paard.

Kun je de 24e niet, of wil je de workshop graag bij jou op stal volgen met je eigen paard, kijk dan op mijn website voor de mogelijkheden.

Aanmelden of eerst meer weten? Kijk op mijn website: http://www.naturalhorsetrainer.nl/yoga.html of stuur een PB of e-mail.

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Re: Workshop Yoga met Paarden 24 augustus

Gaaf Marja zoiets zou ik wel willen, past helemaal in mijn straatje, de afstand is me net iets te ver om zelf naar Wijchen te komen, maar ga eens polsen of er animo op stal is.
    www.crystal-carving.com

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Leuk Brenda!
    Hou wel even in de gaten dat de hierboven genoemde prijs een introductieprijs is; de normale prijs is 45 euro p.p. (plus reiskostenvergoeding van 20 cent per gereden km, te delen door het aantal deelnemers).
    Maar laten maar horen of er interesse is!

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

ow wow... klinkt super!
    helaas zijn mijn ook en tante die dag 25 jaar getrouwd dus zit ik op een receptie
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Wat gaaf Marja dat je dat gaat doen. Ik wens je veel succes maar vooral veel plezier. Ik weet toch al zeker dat je dat goed gaat doen.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Kim, wat lief van je, dank je wel.

Dinka, misschien kun je iets combineren met Amon? Jullie zitten volgens mij niet zo heel ver van elkaar. Als jullie samen een groepje bij elkaar kunnen krijgen (minimaal 4 personen), dan kan ik naar jullie toe komen.

Actief Forumlid dusi's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Leeftijd
    59

Oh, wat jammer nu Marja. Ik had hier graag meegedaan, maar moet dan net onder het mes.
    Misschien de volgende keer. Hou je ons op de hoogte wanneer je weer zo'n workshop daar hebt?
    Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ieh, onder het mes, je hoeft toch niets ernstigs of engs hoop ik?
    Ik zal jullie zeker op de hoogte houden als ik de workshop nog vaker op deze locatie ga geven. Of dat nog het geval gaat zijn weet ik niet, normaal is het daar ook vrij druk maar nu is het vakantie en is de eigenaresse zelf afwezig omdat ze elders een trainingsweek geeft, dus er zijn daar nu even geen lessen. Vandaar dat ik er nu terecht kan. Geen idee dus nog of dat later ook nog gaat kunnen...

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

De workshop was een groot succes! Alle deelnemers waren enthousiast en ik vond het zelf ook ontzettend leuk om te doen.
    Ik ga de workshop zeker vaker geven op deze locatie; data zijn echter nog niet bekend.

Mocht je interesse hebben, stuur me dan even een mailtje of PB, ook als je de workshop bij jou op locatie zou willen volgen.

Bladwijzers

Forum Rechten