Op vrijdag 24 augustus a.s. geef ik een workshop Yoga met Paarden op een stal in de omgeving van Wijchen. Er zijn nog enkele plaatsen vrij!
Waarom yoga met paarden?
Om goed te kunnen paardrijden is het belangrijk dat je een soepel, sterk en ontspannen lichaam hebt, dat je goed kunt ademhalen, dat je een goede balans hebt en dat je een goed bewustzijn in je lichaam hebt. Want als je gespannen op je paard zit, als je een slechte balans hebt of als je verkrampt ademhaalt, kan je paard zich onder jou ook niet goed bewegen. Tevens moet je mentaal in balans zijn. Want als je bijvoorbeeld angstig, gefrustreerd of boos bent, zal je paard je niet willen volgen omdat hij dan in jou geen leider ziet. Yoga kan je helpen om al deze dingen te bereiken.
Het programma van deze dag is als volgt:
11.00: Introductie gevolgd door een uur yoga in de stal (zonder paarden)
12.30: lunchpauze (zelf lunch meenemen, koffie en thee aanwezig)
13.30: yoga te paard groep 1
14.30: yoga te paard groep 2
16.00: yoga cooling down in de stal (wederom zonder paarden)
16.20: evaluatie
17.00: einde
De kosten van deze workshop zijn slechts 30 euro, dit is inclusief de huur van een paard.
Kun je de 24e niet, of wil je de workshop graag bij jou op stal volgen met je eigen paard, kijk dan op mijn website voor de mogelijkheden.
Aanmelden of eerst meer weten? Kijk op mijn website: http://www.naturalhorsetrainer.nl/yoga.html of stuur een PB of e-mail.
Bladwijzers