Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 67

Topic: Verslag Parelli Natural Horsemanship Celebration

Re: Verslag Parelli Natural Horsemanship Celebration

Jaaa Els, dat moest er inderdaad ook nog bij allemaal. De muziekkeuze super was dat. Op de Savvy club DVD's merk je daar jammer genoeg niks meer van terug, omdat voor dat soort muziek (Beatles ed.) te veel betaald moet worden om het op een dvd te laten staan. Ze moeten dus vervangen door andere goedkopere (stukken minder leuke) muziek.

Wat nog niet vermeld werd denk ik: Pat die uitgebreid de eer liet aan de grote horsemen die hem zijn voorgegaan: Tom Dorrance, Freddy Knie, en nog een aantal (mijn geheugen is een zeef). Verschillende keren vertelde hij hoe deze mannen de echte groten zijn, maar omdat zij (behalve Freddy Knie veronderstel ik) niet van publiek hielden en het moeilijk vonden om goed uit te leggen wat ze deden heeft Pat nu het gevoel dat ze hem gevraagd hebben om het in hun plaats uit te leggen 'because I've got the gift of the gab'. En dan ook nog eens Linda een pluim geven (verdiend) omdat zij het dan nog eens allemaal kan opschrijven en in pakketten gieten en zo waar Pat zelf dan weer niet goed in is.

Ik vind het Horsenality concept ook super!
    Mijn paard is ijzerloos, de stal is deurloos en met Parelli zijn onze mogelijkheden grenzeloos!

http://www.nathalielagasse.be

O, nog vergeten. Pat vroeg het publiek wie nog niks met Parelli had, en tot mijn stomme verbazing stak ongeveer 1/5 (ja?) van het publiek zijn hand op bij de vraag 'Raise your hand if you're a Parelli virgin' Ik had niet gedacht dat iemand 70 pond zou willen uitgeven om met zijn crazy Parellivrienden eindelijk eens mee te komen kijken waar ze nu eigenlijk zo crazy over zijn.
    De savvyclub was goed voor ongeveer een vierde van het publiek schat ik dan weer. Ook onder de 'PERS' en 'VIP' stoeltjes trouwens.
    Mijn paard is ijzerloos, de stal is deurloos en met Parelli zijn onze mogelijkheden grenzeloos!

http://www.nathalielagasse.be

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Nathalie
    Wat nog niet vermeld werd denk ik: Pat die uitgebreid de eer liet aan de grote horsemen die hem zijn voorgegaan: Tom Dorrance, Freddy Knie, en nog een aantal (mijn geheugen is een zeef). !
    Ray Hunt, Troy Henry ... en no. 5?
    E l s v a n d e r Z a n d e n

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Ooh, en dit topic maar niet te hard volgen omdat ik anders zo veel spijt krijg dat ik er niet bij was...te laat. Maar misschien volgend jaar dan maar.

Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
    Wat nog niet vermeld werd denk ik: Pat die uitgebreid de eer liet aan de grote horsemen die hem zijn voorgegaan: Tom Dorrance, Freddy Knie, en nog een aantal (mijn geheugen is een zeef). !
    Ray Hunt, Troy Henry ... en no. 5?
    tom en bill dorrance en ronnie willis, daar kreeg ie de vorige keer tranen in z'n ogen bij
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005

Jaaa Els, dat moest er inderdaad ook nog bij allemaal. De muziekkeuze super was dat. Op de Savvy club DVD's merk je daar jammer genoeg niks meer van terug, omdat voor dat soort muziek (Beatles ed.) te veel betaald moet worden om het op een dvd te laten staan. Ze moeten dus vervangen door andere goedkopere (stukken minder leuke) muziek.
    Ja de muziek was inderdaad geweldig goed uitgekozen, zo passend. Ik wist niet dat dat niet op dvd mocht, vroeg me inderdaad al af waarom me dat op de dvd's nooit zo opviel.
    Ook de muziek van Mary Ann Kennedy bij Linda was gaaf en precies goed geschreven.

En dan ook nog eens Linda een pluim geven (verdiend) omdat zij het dan nog eens allemaal kan opschrijven en in pakketten gieten en zo waar Pat zelf dan weer niet goed in is.
    Ja dat is echt wel 1 van de succespunten van Parelli!
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

Aangemeld
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sanne
    tom en bill dorrance en ronnie willis, daar kreeg ie de vorige keer tranen in z'n ogen bij
    Linda begon trouwens alwéér en publiek te huilen, toen ze Pat bedankte
    Zou hij terminaal zijn of zo; ze doet het (huilen) in de L2 ook al!

Aan het eind van L1 is ze ook al helemaal emotioneel.

Dat vind ik niet zo gek. Ik krijg al tranen in mijn ogen bij het verslag van Hanneke en Anroomy. Laten we wel wezen, Pat heeft het allemaal mogelijk gemaakt op deze manier. Dus dat zij dat nog iets sterker heeft, dat geloof ik best.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    17

bekende muziek gebruiken op evenementen kost OOK geld hoor! en niet zo'n beetje ook. Waarschijnlijk hebben ze buma-stemra maar even niet gebeld...

Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006

Linda begint na een demo hier soms ook te huilen als we haar bedanken voor het werk dat ze doet dat ons leven verandert Zou voor minder huilen
    Horses and Live, It's all the same to me...

Aangemeld
    Apr 2005

OK, Thanks Jarno! Ik ben gerustgesteld... Wat een ENORME energybubbel heeft Pat trouwens om zich heen Grz Els

Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005

Schiet me ineens te binnen dat ik het eigelijk wel heel erg mooi vond dat Linda ook begon te huilen toen ze met Hope, haar "problem" paard bezig was.
    Dat ze zulke emoties toont bij gewoon het wezen paard, waarbij het niet uitmaakt of hij van haar is, dat is voor mij een teken dat het de Parelli's niet alleen maar om het geld gaat.
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

Linda begint na een demo hier soms ook te huilen als we haar bedanken voor het werk dat ze doet dat ons leven verandert Zou voor minder huilen
    Ik denk dat Linda een gevoelige vrouw is... en jarno een gevoelige jongen! Mooi vind ik dat!! En idd, aan zulke dingen merk je dat het bij hen echt te doen is voor het paard!! (ok, en dat je er dan goed je geld mee verdient...)
    Don't dream your life, live your dream!

Aangemeld
    Apr 2005

Whahahahaha, ik krijg zojuist de Parelli enews en ik sta op de achtergrond bij Linda
    Haha, echt grappig om jezelf zo te zien

Wie is toch die vrouw op dat paard daar voor Els vdZ??

May the horse be with you!

Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten