Jaaa Els, dat moest er inderdaad ook nog bij allemaal. De muziekkeuzesuper was dat. Op de Savvy club DVD's merk je daar jammer genoeg niks meer van terug, omdat voor dat soort muziek (Beatles ed.) te veel betaald moet worden om het op een dvd te laten staan. Ze moeten dus vervangen door andere goedkopere (stukken minder leuke) muziek.
Wat nog niet vermeld werd denk ik: Pat die uitgebreid de eer liet aan de grote horsemen die hem zijn voorgegaan: Tom Dorrance, Freddy Knie, en nog een aantal (mijn geheugen is een zeef). Verschillende keren vertelde hij hoe deze mannen de echte groten zijn, maar omdat zij (behalve Freddy Knie veronderstel ik) niet van publiek hielden en het moeilijk vonden om goed uit te leggen wat ze deden heeft Pat nu het gevoel dat ze hem gevraagd hebben om het in hun plaats uit te leggen 'because I've got the gift of the gab'. En dan ook nog eens Linda een pluim geven (verdiend) omdat zij het dan nog eens allemaal kan opschrijven en in pakketten gieten en zo waar Pat zelf dan weer niet goed in is.
Ik vind het Horsenality concept ook super!
Bladwijzers