Oorspronkelijk Geplaatst door eline
OK, als we toch gaan biechten: ook IK zat diverse malen mijn tranen een beetje tegen te houdenIk probeerde heel nuchter te blijven, vertelde mezelf dat ik die Parelli-Promotie-truukjes zo onderhand wel kende, maar dat hielp allemaal niet
Het was ook zó ontroerend soms! Pat die excuses maakte voor fouten in het verleden... De prachtige shows, de trotse paarden en een Pat, die met Quintana zó ultiem.... SOFT was
![]()
![]()
![]()
Soft softer sofst, leek de ondertiteling van deze ISC
Het werd tot in het oneindige benadrukt...
Ik ging er heen met het idee dat ze me niet meer konden verrassen. Dat ik alles nu wel zo'n beetje gezien had...
Hoe ontzettend onvoorbereid, was ik op déze ontwikkelingen.. Zucht ... (een blijde) Grz! Els
Oja, en de Vietnamees was súperjammie
![]()

Ik probeerde heel nuchter te blijven, vertelde mezelf dat ik die Parelli-Promotie-truukjes zo onderhand wel kende, maar dat hielp allemaal niet
) Grz! Els
Antwoord met Citaat
Het heeft dus een indruk op hem gemaakt
Ik ga veel sparen! Weet je ook al wanneer ongeveer (geef Pat dus de tip dat het NIET tijdens de examens mag zijn
. Ohja, er komen nog wel kansen, zoals Jarno zegt, volgend jaar al!

en probeerde Casper geïrriteerd van zich af te schudden, maar Casper bleef heel persistent, met het halster in zijn mond achter Remmer aansukkelen!

)

. Zodra ik alle foto's binnen heb, maak ik een topicje van hoe het allemaal gelopen is trouwens. Nog heel even geduld, iedereen die bijgedragen heeft 
Bladwijzers