Ah leuk om te lezen dit! Jullie hadden eigenlijk naar Birmingham moeten gaan, daar waren ze nog goedkoper!!
Els, super dat het je zo goed bevalt weer! Je straalde ook echt zondag zo leuK!
Ah leuk om te lezen dit! Jullie hadden eigenlijk naar Birmingham moeten gaan, daar waren ze nog goedkoper!!
Els, super dat het je zo goed bevalt weer! Je straalde ook echt zondag zo leuK!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Als je ze in Lunteren koopt is het 375 euro voor de hele box en 55 euro per stuk (voor de savvy members). opgelet: ze hebben maar beperkte oplage bij!!
(mail gekregen van Marieke)
Don't dream your life, live your dream!
ik laat ze mijn hubbie kopen wanneer hij in USA is voor 325 dollar (omgerekend ongeveer 250 euro) en stiekum met de handbagage door de douane meenemenGoedkoper lukt echt niet.
Bestel je namelijk direct vanuit USA dan krijg je later de importbelasting er nog overheen....
Miko ook eens even "gestipt"; is duidelijk LB introvert, daarna LB extravert. Maar ga ik met hem op buitenrit dan vertoont hij RB gedrag, overwegend meer als LB. Ben benieuwd wat Parelli daarvan zegt???
leven is meervoud van lef
Haha, je raad nooit wat mijn pony's zijn...![]()
Gelukkig ben ik niet naar Birmingam geweest, gelukkig ga ik niet naar Lunteren en gelukkig staat Eddy niet op de NHdag met standje. Oef, hele opluchting!
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Bladwijzers