Ik heb met Troy het trailerladen weer opgepakt omdat we over ruim een week naar Wim Vonck gaan met hem.
Op zich gaat hij op een send de trailer in, maar.... hij komt er ook nét zo rap weer uit. Dus gaan we voorwaards, achterwaards, voorwaards, achterwaards. De tijd die hij er zelf in wil staan is niet lang genoeg om de stang erachter te doen.
Wat kan ik nou doe om ervoor te zorgen dat hij het comfortabeler vind in de trailer? Hij vind het nog steeds erg spannend, zijn broek is zo gespannen als een snaar. Op deze manier wil ik de stang er niet achter doen (áls het me al zou lukken).
Moet ik nou telkens als hij achteruitkomt, hem ook laten komen en hem dan weer opnieuw erin senden, of kan ik beter iets eerder ingrijpen en bij zijn eerste aanstalten om achteruit te komen met de stick een seintje op zijn rug/kont geven dat hij weer voorwaards moet gaan en zodoende de tijd in de trailer verlengen?
Moet ik een emmer brokken (of grasjes) vóór in de trailer zetten om hem comfortabeler te krijgen? Ikzelf heb het idee dat hij eten wel opschrokt, maar er niet geruster van wordt.
Ik weet effe niet, hóe nou verder.![]()
Bladwijzers