Ja dat had ik me ook gerealiseerd. Ik heb al een stappenplan gemaakt, maar het hangt van Troy af of we dat kunnen hanteren. Ik kan niet gaan rijden zolang hij nog bang wordt van de stang. Ik kan niet aan de stang beginnen zolang hij nog verstijft bij het horen van dat ding. Mijn stappenplan zou ik het liefst uitstrijken over een maand.Oefen dus niet alleen het laden, ook het rijden moet je opbouwen.
Het is mijn eigen schuld, ik dacht dat de basis er goed inzat en ben véél te laat weer begonnen.
We oefenen nu twee keer daags en hij schiet met sprongen vooruit, dat wel. Volgens mijn stappenplan gaan we vanavond eens proberen de stang te plaatsen, en ik ben er nu al zenuwachtig voor.![]()
We sullen wel sien of we het halen. Hoop alleen niet dalijk voor de vreselijke beslissing te moeten staan dat ik Troy thuis laat omdat hij nog niet helemaal klaar is (ik kan natuurlijk best met een ander paard gaan, keuze genoeg) of dat ik besluit tóch door te drammen ondanks dat hij nog niet helemaal klaar is.. (ken mezelf.. )
Bladwijzers