Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 28 van de 28

Topic: De BF London op Wien

Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Re: De BF London op Wien

Zo dacht ik ook eigenlijk.

Go Nien! Wat is de volgende halte? (welk zadel dus?)
    Groetjes
    Ariane xxx

My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

Maar assie 5 cm naar achter ligt.. ligt hij dan niet achter de zoveelste rib?
    Zou ik met zo'n kort friezenruggetje zeker niet doen.
    Toch maar liever een Fryso-zadel of die andere.. hoe heet-ie ook alweer- Tsietke's Choice? - uitproberen!
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
    waarom zegt nou niemand dat Wien op die 3de foto een vet cool hoofd heeft,
    Dát wat vanzelfsprekend is, hoeft niet benoemd te worden!
    Maar als je het graag wil horen: ze is MOOI, PERFECT, HEERLIJKE FRIEZIN.
    Dankje, dat was me nog niet eens goed opgevallen, maar nu je het zegt.. jaaaaaaa idd

Volgende.. ja dat word óf een Stardrek-dressuur, of Fryso, of TieTSes Choice (halloo de beroemde King ) of zo'n Spaans ding of of of.. eeeh.. tja geen idee. Alleen die echte-echte zadels zijn zo verrotte duur, dus dan blijft het alleen bij testen

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
    Maar assie 5 cm naar achter ligt.. ligt hij dan niet achter de zoveelste rib?
    Zou ik met zo'n kort friezenruggetje zeker niet doen.
    Toch maar liever een Fryso-zadel of die andere.. hoe heet-ie ook alweer- Tsietke's Choice? - uitproberen!
    Tis een boomloos hè! Dus gewicht zit dáár waar je zit, en dat is niet achter of op de laatste rib. Dat is dan gelijk het grote verschil met een boomzadel die draagt over de hele lengte van de kussens (dus geldt het "laatste rib verhaal")
    Voor een heel kort ruggetje is dit zadel juist uitermate geschikt.

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat een mooi hoofd op foto 3!!!!!!!!

Maar jij als rasechte Friezin op een Fries kan het toch niet maken om niet even Fryso erbij te halen???? Natuurlijk gekheid, maar ik heb onlangs Tweespan (Fryso zadels) bij mij gehad en heb een Fryso aan laten meten/ gekocht. HEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK!!!

En volgens mij is Fryso van origine gericht op de Fries.... Dus mischien toch een kijkje waard?

Tja en die sokken volgens mij moeten wij je gewoon sokkie gaan noemen....
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Oh god nee geen sokkie, dat doet me ergens aan denken en dat is niet goed, maar da's niet forum-geschikt dus doe maar niet

Ik wil op zich wel een Fryso.. maar da's meteen zo'n serieus zadel, dan moet ik meteen een stapel normale rijbroeken, kalfsleren laarzen en anky-pads kopen. Nouja voor m'n gevoel dan. Zal eens met de eigenaar overleggen of hij z'n vette mercedes inruilt voor een fiat panda, hij betaald maar

@Trea, is een boomloos dan überhaupt wel goed voor 'n Fries, die staan er ommes om bekend dat ze niet zo'n heule sterke rug hebben (eeh.. meende ik, volgens mij) dus als de druk zit waar 't zit, dan is dat niet goed. Oke 't word sowieso een boomzadel, maartoch.

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

WannebeeN... Ik neem zondag zowiezo een ghost mee om te laten 'betasten' .. wie weet valt hij je qua uiterlijk in het eggie wel mee (komt voor )! Kan je die altijd ook nog even testen!

Wat een vet cool gaaf hoofd heeft Wien op foto 3.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Ik wil op zich wel een Fryso.. maar da's meteen zo'n serieus zadel, dan moet ik meteen een stapel normale rijbroeken, kalfsleren laarzen en anky-pads kopen. Nouja voor m'n gevoel dan. Zal eens met de eigenaar overleggen of hij z'n vette mercedes inruilt voor een fiat panda, hij betaald maar

AFgezien van het feit dat ik idd weleens met een 'normale rijbroek' (een Anky nog wel!! ), kalfsleren Petri laarzen en een Anky pad rondhobbel op mijn 'serieuze zadel' rij ik toch ook zeer regelmatig met 'gewone kleren, jodpurs of sokken en een gewoon pad...
    Dussssssssssssssssss allemaal geen reden hoor Sokkie

En een Fryso zadel kost € 1.450,00 euries compleet met beugels/ beugelriemen en Wintec singel!!

Ga nou maar gewoon eens een keertje voelen sokkie!!!!!!!!!

ps. toch wel nieuwsgierig waar sokkie niet mag, komt dat door de Red Hot Chilli Peppers???
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door skey
    Serieus? Hoe zie je dat nou? Ik heb geen kennis van een BF en moet eerlijk bekennen dat ik "niets" zie. Ik zou niet weten of hij goed of slecht ligt.
    Ik wil dus graag weten wat jij ziet want ik zie niets.
    Het zadel volgt het lijf niet. Niet nadenken, gewoon nog eens kijken. Voel maar wat er gebeurt als Wien gaat lopen als het zadel zo ligt. Dat past niet.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair jasminum's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Leeftijd
    36

ik heb er geen verstand van eigenlijk, maar de kleur van het dekje staat wien echt heel mooi!!!

is er ook even een lekkere opmerking ...
    note to self: change the mind, the body will follow.

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
    Het zadel volgt het lijf niet. Niet nadenken, gewoon nog eens kijken. Voel maar wat er gebeurt als Wien gaat lopen als het zadel zo ligt. Dat past niet.
    Ooh, ik ben niet zo goed in voelen, zeker niet de laatste tijd. Maar volgens mij kantelt het zadel dan naar voor...denk ik.

Actief Forumlid friesabella's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2006
    Leeftijd
    69

Wat heb je een prachtige Fries Wannebe!!
    Tja, en over het zadel: het lijkt alsof ie te ver naar voren ligt.
    Net wat Trea zegt: paar cm naar achter leggen en kijken of het dan beter ligt
    Ik heb nu zelf een testzadel London maat 2 erop liggen, en ik zie datie bij mij echt recht ligt, in vergelijking met jouw foto's.
    Ik vind het echt heeeeeerlijk zitten, dus er is er een in bestelling.
    Wel een maat 1 omdat ik maat 36 heb en te veel schuif in de maat 2.

In ieder geval veel testgenoegen met de volgende modellen!

Isabel loopt er lekker vrij onder, echt een verschil met het boomzadel.
    NIETS HOEFT....PAARDEN WEL
    LOESJE

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten