Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 28

Topic: De BF London op Wien

De BF London op Wien

Hij rijd relaxt zeg! Wien vind 'm ook prima, liep meteen ontspannen in draf, dat doet ze anders niet zo snel.

Alleen.. hij kiept nmm naar achteren, wat zeggen de geleerden drvan? Ik vind 't niet zo, een paar 'paardenvriendinnetjes' vonden 'm prima liggen. Maargoed zij dachten dat het een westernzadel is dus daar hoef je ook niet op te vertrouwen.
    Hij kan ook niet verder naar achteren toe volgens mij.

het lijkt hier alsof ze heuvel-op ofzo staat, maar ze staat redelijk recht

En als ik er op ben geploft zie je er nog maar weinig van, maar voor 't idee
    Oh ik dacht trouwens dat ik als een natte krant in een stoelzit zit, maar dat valt me mee. Wel weer jammer dat het op zo'n dom moment is want ik heb mn poot niet goed etc.etc maar dat doet er niet toe.

Wat zeggen jullie.. niet goed he?

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Re: De BF London op Wien

Whaaa, wat ben jij groot! Ik dacht dat je een klein mensje was....oké, das een domme opmerking en een assumption, da mag nie hè. Maar mijn onderbewuste deed het lekker toch. Die houd zich niet zo aan regeltjes.

Voor de rest vind ik hem heel mooi op Wien, maar veel zinnigs kan ik er niet over zeggen. pphaha, je zit weer met alleen je sokken op je paard.
    En nu over naar de echte barefoot-experten.

Whahaha dat ligt vast aan mijn taalgebruik, ik typ als een 12jarige
    Wel even 1.80, ben al half te groot voor Wien. En het was eigenlijk niet de bedoeling om te rijden, dus vandaar spijkerbroek en sokken.. hebben jullie eigenlijk weleens foto's gezien waar ik niet met sokken rij?

Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Halluf te groot voor Wien?? Niks van! Jullie gaan prima zo samen

Ennuuh, ik denk het eigenlijk niet nee...alleen sokken

En nu: over naar de echte BF experts
    Groetjes
    Ariane xxx

My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

misschien een grotere pommel...

Ik kan me niet voorstellen dat een fries onder de medium pommel past... Dan kan hij misschien nog een stukje verdre naar achter liggen en licht hij wel recht.
    Ik heb mijn peerd ook altijd zonder pommel gereden omdat ik vind dat het toch wel erg drukt. En hij heeft ook niet echt smalle schouders.
    Ik heb het toen opgevuld met kussenvulling en dat voelde een stuk vrijer.
    Misschien kan je de pommel er gewoon eens uithalen en dan voelen hoe dat zit?

Ik denk dat het fijn zou zijn om het iets verder naar achter te hebben liggen!
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Ik zou hem idd ook wat verder naar achteren leggen. Kwestie van centimeters hoor!
    Verder dacht ik ook dat je ongeveer mijn lengte was, kort dus

Schijnt bedriegt

Niet gehinderd door enige vorm van kennis zeg ik: zoals die nu ligt past die in ieder geval niet.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Serieus? Hoe zie je dat nou? Ik heb geen kennis van een BF en moet eerlijk bekennen dat ik "niets" zie. Ik zou niet weten of hij goed of slecht ligt.
    Ik wil dus graag weten wat jij ziet want ik zie niets.

Actief Forumlid sannie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006

Evenmin gehinderd door enige vorm van kennis vind ik geheel off-topic die laatste foto echt geweldig -> paard en mesn in precies dezelfde houding en precies dezelfde stemming

Maar daar heb je ook niet veel aan...

Foto 3: zadel hangt naar achteren. Stijgbeugel hangt ook niet loodrecht naar beneden.
    Foto 4 en 5: hier trek je door je zit- en beenhouding je stijgbeugel naar achteren. Daardoor gaat je lijf uit balans.
    Mijn oordeel? Waardeloos zadel voor dit paard. (en voor jou)
    (* ben bij uitzondering 's recht voor z'n raap omdat ik elders las dat je 't zo graag nuchter houdt. Wel bij deze * )
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

dank u voor de reaksies.

Anroomy, ik wist niet dat dat kon, verschillende pommels
    Ik zal 'm er morgen eens uithalen, kijken of dat ook iets uitmaakt. Had trouwens niet het idee dat 1 van de pommels knelde. Veel meer naar achteren kan 'ie bijna niet (vind ik dan) maar zal 'm morgen wat naar achter gooien.

Kim, de beugelriem hangt niet recht naar beneden en hij kiept wat naar achter.. maar da's is het enige wat ik zie.

Oh heb trouwens de Equixantos-mensen ook gewoon gemaild hoor, maar wilde ook weten wat jullie ervan vinden.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
    Foto 3: zadel hangt naar achteren. Stijgbeugel hangt ook niet loodrecht naar beneden.
    Foto 4 en 5: hier trek je door je zit- en beenhouding je stijgbeugel naar achteren. Daardoor gaat je lijf uit balans.
    Mijn oordeel? Waardeloos zadel voor dit paard. (en voor jou)
    (* ben bij uitzondering 's recht voor z'n raap omdat ik elders las dat je 't zo graag nuchter houdt. Wel bij deze * )
    mooi, dat stijgbeugel-ding had ik dus goed gezien (ja van dat soort dingen word ik blij)

Volgens mij had ik 'm op die rij-foto trouwens net een gaatje korter gedaan, want ik had idd zo nu en dan wat evenwichts-problemen, ook toen ik de beugels weer langer had gemaakt. En heel m'n enkels blauw omdat ik steeds vergat dat m'n voeten in de beugels horen, in stap maakt dat niet veel uit, in draf is dat au. Ik heb vooral gestapt en gesukkeldraaft, morgen even wat normaal rijden.

En dan zeg ik nu ook even recht voor z'n raap.. BOEHOE waarom zegt nou niemand dat Wien op die 3de foto een vet cool hoofd heeft, da's de enige reden waarom ik die foto erbij heb gezet

Ik heb ook geen kennis... maar met het zadelboek van Tineke Dekker in mijn hand en mijn gevoel erbij zou ikzelf onmiddelijk een grotere pommel erin doen, het zadel een 5 cm naar achteren leggen en dán eens kijken hoe het geheel eruitziet. De stijgbeugels moeten rechter naar beneden hangen en het diepste punt van de zit moet verder naar voor. Krijg je dat niet voor elkaar met aanpassingen, dan zou ik het niet kopen.

waarom zegt nou niemand dat Wien op die 3de foto een vet cool hoofd heeft,
    Dát wat vanzelfsprekend is, hoeft niet benoemd te worden!
    Maar als je het graag wil horen: ze is MOOI, PERFECT, HEERLIJKE FRIEZIN.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Maar assie 5 cm naar achter ligt.. ligt hij dan niet achter de zoveelste rib?

Heb trouwens al besloten om 'm niet te kopen hoor, want ik wil volgens mij geen boomloos op Wien. Is een beetje ter rondsnuiperij, ik heb er sowieso niet zo'n 100% gevoel bij als 't niet in 1 keer perfect past. En geld kun je maar 1x uitgeven, dus op naar 't volgende testzadel denk ik.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten