lijkt me een prima plan! Maar hoe lang duurt dat nog? wil Damat eerst iets handzamer maken. Nu kun je weinig voelen en doen, hij vind aanraken nog erg spannend
lijkt me een prima plan! Maar hoe lang duurt dat nog? wil Damat eerst iets handzamer maken. Nu kun je weinig voelen en doen, hij vind aanraken nog erg spannend
The power of wait.![]()
Je stelt wellicht de vraag niet aan mij, maar ik zou zeggen, doe eerst maar eens even helemaal niets. Laat maar even gaan. Alles heeft invloed op alles. Hij heeft zo veel veranderingen gehad laatste tijd. Laat eerst maar stabiliseren en zo. Mijn gevoel zegt, eerste 3 a 4 maanden niks doen.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Mee met Roos: power of wait.
Hoe lang kan ik zo niet zeggen, maar ga gewoon lekker met hem aan de gang, aanraken lost zich vanzelf op als issue in jouw kundige handen, en dan kom ik gaarne eens voorrijden
You go girl!
May the horse be with you!
Hoe is het nu met Damat?
Wellicht heb je dat ergens anders al geschreven, maar ik ben nogal druk geweest en ben een beetje aan het inhalen nu![]()
Ik heb dit eerder gezien, bij een paard dat problemen kreeg met de chip. Erik Laarakker heeft er een rapport over geschreven.
Groeten,
Dorien
-->http://www.antichip.nl/ <--
The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
- Albert Einstein -
Karianne is onlangs langs geweest om hem te behandelen. Ze heeft toen zijn atlas (?) behandeld, waardoor in elk geval de valse knik in zijn hals direct verdween. Kan me voorstellen dat daar veel spanning vandaan kwam.
Omdat de hele behandeling behoorlijk indrukwekkend was voor de bange damat heeft karianne de nek verder niet behandeld. Ze wist ook niet zeker of dat met chiro op te lossen was, of dat het puur een tic was van hem. Dat is dus nog even afwachten bij de volgende keer.
Hij schudt nu dus nog steeds veel met zijn hoofd, vooral als er een stress-situatie ontstaat. Wat kan zijn:
- mijn auto komt het pad oprijden
- shanna kijkt boos naar hem
- een vrachtwagen maakt herrie
- een vogel vliegt op
- hij ziet een ander paard rennen
-etc etc.
Hij is na de chiro-behandeling wel enorm opgeknapt, maar het hoofdschudden is nog niet verdwenen.
Hmmm, wel een volgende keer afgesproken dus, verstandig. Ik hoop dat het helpt, het lijkt me vreselijk naar (voor Damat en om te zien).
Groeten,
Dorien
-->http://www.antichip.nl/ <--
The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
- Albert Einstein -
Bladwijzers