Resultaten 1 tot 11 van de 11

Topic: natuurlijk hoefbekapper gezocht in zuid limburg, wie helpt?

  1. #1

    natuurlijk hoefbekapper gezocht in zuid limburg, wie helpt?

    Hallo lieve forum mensen,

    Malik moet a.s.a.p. naar de hoefsmid. Niks ernstigs maar de hoefjes worden weer te lang. Nu wilde ik graag ze door spirithorses laten doen maar die zijn nu een aantal weken dicht en ik wil malik niet laten wachten daarop.

    Nu zag ik op paardnatuurlijk het volgende:
    Ambulante Hoeftherapie. Dit houd in, dat de Hoefverzorger een zo correct mogelijke kopie maakt van de in de natuur gevormde hoef. Het simuleren van onder natuurlijke omstandigheden gewezen belasting en slijtage van het hoorn. Alvorens ik start met en behandeling zal de Client eerst grondig worden voorgelicht. Er bestaan al voldoende misverstanden en mensen die gewoon een trend willen volgen. Dit is niet mijn clienteel (Zie http://www.VDHP.de) Basic horsemanship; De basis van iedere verbinding tussen paard en mens. Hoe ziet het paard de mens en hoe kan een mens hierop reageren en vervolgens communiceren.
    Naam: Troesch
    E-mail: hufheilpraktiker@home.nl
    Homepage URL: http://www.vdhp.de
    Telefoon 1: +31(0)6-51687938
    Woonplaats: Bocholtz (Zuid Limburg)
    Land: Nederland

    Is hij goed???

    Of weet iemand een andere zeer goede voor me, het liefste maak ik vandaag nog een afspraak dus wie weet wat voor me?

    Alvast reuze bedankt!

  2. #2
    Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    De Plas
    Berichten
    10.094
    Dagboek Berichten
    6

    Re: natuurlijk hoefbekapper gezocht in zuid limburg, wie helpt?

    Wim de Leeuw zit in Limburg.

    Ken hem verder niet.

  3. #3

    Re: natuurlijk hoefbekapper gezocht in zuid limburg, wie helpt?

    Ken je troesch niet of wim de leeuw niet ?? en heeft wim de leeuw een website of iets?

  4. #4
    Actief Forumlid marjans's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2006
    Locatie
    limburg
    Berichten
    201

    Re: natuurlijk hoefbekapper gezocht in zuid limburg, wie helpt?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door simone.vdm
    Ken je troesch niet of wim de leeuw niet ?? en heeft wim de leeuw een website of iets?
    Wim de Leeuw; biomentor.org als ik het goed heb. Hij is vorige week nog bij me geweest voor een eerste bekapping van mijn nieuwe paardje. Ik kap de hoeven verder zelf. Hij is helemaal oké!

    Groetjes en succes,
    Marjan
    leven is meervoud van lef

  5. #5

    Re: natuurlijk hoefbekapper gezocht in zuid limburg, wie helpt?

    Ja ik heb uit stress mijn vroegere hoefsmid gebeld aangezien ik Malik echt niet meer in de wacht wilde zetten.... Dan wordt het helaas pas de volgende keer natuurlijk... Maar dan kan ik wel spirithorses vragen want dan zijn ze niet meer op vakantie.

  6. #6

    Re: natuurlijk hoefbekapper gezocht in zuid limburg, wie helpt?

    Ik kan je Raf Anteunis enorm aanraden (Wim de Leeuw heb ik zelf minder goede ervaring mee). Raf is wel strasseraar van huis uit, maar is abslouut geen "snijder". Hij neemt uitgebreid de tijd voor het paard en kijkt naar het totaalplaatje, dus de hele stand etc. De positieve verandering bij mijn paard was enorm.
    hmmm.... how interesting....

  7. #7

    Re: natuurlijk hoefbekapper gezocht in zuid limburg, wie helpt?

    Ik heb mijn normale hoefsmid al gebeld... dan nog maar een laatste keer normal bekappen, daarna kan ik Pien weer bellen van spirithorses.

    Toch bedankt!

  8. #8
    Actief Forumlid marjans's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2006
    Locatie
    limburg
    Berichten
    201

    Re: natuurlijk hoefbekapper gezocht in zuid limburg, wie helpt?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door speedster
    Ik kan je Raf Anteunis enorm aanraden (Wim de Leeuw heb ik zelf minder goede ervaring mee). Raf is wel strasseraar van huis uit, maar is abslouut geen "snijder". Hij neemt uitgebreid de tijd voor het paard en kijkt naar het totaalplaatje, dus de hele stand etc. De positieve verandering bij mijn paard was enorm.
    Tja, met deze goede man hebben bekenden van me weer hele slechte ervaringen... Ik ken hem zelf niet dus ik kan er geen oordeel over geven.
    leven is meervoud van lef

  9. #9

    Re: natuurlijk hoefbekapper gezocht in zuid limburg, wie helpt?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door marjans
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door speedster
    Ik kan je Raf Anteunis enorm aanraden (Wim de Leeuw heb ik zelf minder goede ervaring mee). Raf is wel strasseraar van huis uit, maar is abslouut geen "snijder". Hij neemt uitgebreid de tijd voor het paard en kijkt naar het totaalplaatje, dus de hele stand etc. De positieve verandering bij mijn paard was enorm.
    Tja, met deze goede man hebben bekenden van me weer hele slechte ervaringen... Ik ken hem zelf niet dus ik kan er geen oordeel over geven.
    Ik denk dat je dat altijd blijft houden. Of het nu om bekappers, smeden, dierenartsen gaat of wat dan ook. Als je iemand vindt waar je zelf een goed gevoel bij hebt, zijn verhalen van anderen toch minder belangrijk.
    hmmm.... how interesting....

  10. #10
    Actief Forumlid marjans's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2006
    Locatie
    limburg
    Berichten
    201

    Re: natuurlijk hoefbekapper gezocht in zuid limburg, wie helpt?

    daar heb je hélemaal gelijk in!!
    leven is meervoud van lef

  11. #11
    Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Locatie
    Nieuwdorp
    Berichten
    6.105
    Dagboek Berichten
    48

    Re: natuurlijk hoefbekapper gezocht in zuid limburg, wie helpt?

    Ik weet dat het een beetje laat is, maar Robert Troesh is een strasseraar dacht ik. Heb er wel goede verhalen over gehoord. Maar Spirithorses is ook goed.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •