Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 27 van de 27

Topic: De Nederlandse Vereniging Bitloos Paardrijden

Re: De Nederlandse Vereniging Bitloos Paardrijden

als of je dat met sporen beter ziet ...precies, wie weet kunnen we als vereniging daar iets aan doen zeg maar, al is het in het begin enkel een luisterend oor, wie weet later een regel aanpassing, nooit geschoten is altijd mis is het gezegde toch??
    Beide systemen kunnen best naast elkaar werken, het publiek wil tenslotte een show zien.
    Een groot bedrijf is nu eenmaal traag in veranderen van regels en aanpassen aan nieuwe inzichten is nog moeilijker....we blijven hoop houden...

Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

Met sporen zie je 't opzich wel beter, omdat je paard direct reageerd, en dat ziet de jury dan weer Maar wie weet verandert het ooit
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

wat is nu precies het voordeel van lid worden?
    Vooralsnog staat er alleen iets vaags van: dan mag je naar evenementen toe die de vereniging organiseerd. Maar zijn hier voorbeelden van? Krijg je kortingkaartjes? of mag je alleen naar die evenementen als je lid bent?
    Is er een clubblad?
    Ik wil best lid worden, maar wil wel weten wat dan de voordelen zijn.

Het is te vinden op de pagina "Lid worden?!" http://www.bitloos.nl/aanmelden.html

Je ontvangt dan onze digitale Nieuwsbrief en je kunt meedoen aan de door de vereniging georganiseerde activiteiten en wedstrijden.
    Bovendien steun je de NVBP bij de belangenbehartiging van bitloze ruiters, waar jij ook weer voordeel van hebt.
    Ook heeft de NVBP een eigen forum waar alleen leden toegang tot hebben.

Er komt zeer binnenkort een bruikleen service bij, deze is nog niet op de site te vinden, het heeft even wat tijd nodig om alle materialen bij elkaar te verzamelen, zodra dit het geval is komt het op de site. Naar mate het leden aantal gaat groeien kunnen we steeds meer organiseren, van een demo tot wedstrijden enz..enz...langzaam gaan we groeien...en leuke dingen organiseren.
    Er zijn nog geen voorbeelden beschikbaar, tenslotte zijn we deze week gestart kan je toch geen voorbeelden hebben?? Er is nl nog niets georganiseerd.
    Je zal toch eerst leden moeten hebben voordat je iets concreet kunt maken...of zie ik dat verkeerd??

We hebben u op de agenda staan
    Tijdens de NH dag zal er ook een demo worden gegeven, wie hoe en wat staat nog niet geheel vast
    horse event...o.a demo mennen...en...???...
    7 november "PR Versatile Trainingen"- basisopleiding paard voor aanstaande instructeurs en bedrijven: EQUIPEMENT
    paard en koets demo mennen..en...????
    paard 2008 pas volgend jaar dus...demo dressuur, springen en werken met lange lijnen en....????...

Zo proberen we ons te promoten en leden te krijgen waardoor we de activiteiten waar kunnen maken en het gezellig gaat worden.
    Voorals nog houden we het voorlopig op een digitale nieuwsbrief.
    Er staan echt leuke dingen op het programma...
    Gewoon de site in de gaten houden, wil je meer weten is het gewoon lid worden...wat is nu 20 euro per jaar??
    En nu als intro 20 euro tot het einde van het jaar + 2008....

Genoeg hierover anders gaat het wel heel erg over de reclame grens heen dan hoort het in een ander topic te staan
    Ik wil het forum niet vervuilen

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

Wat ik héél jammer vind aan de website is dat als je op bepaalde links klikt op de website dat er elke keer een nieuw venster opent.... Op den duur heb je 10 vensters open staan... Het wordt dan al vlug een rommeltje...

Ziet er goed uit hoor.
    Ik wordt wel lid, denk ik.

May the horse be with you!

[quote="willeke"]Wat ik héél jammer vind aan de website is dat als je op bepaalde ]
    wordt aan gewerkt, er was even over het hoofd gezien dat vele met verschillende soorten programma's het net bezoeken, ik geloof dat het inmiddels is aangepast. Dank voor de opmerking trouwens.
    Een goede tip is nooit weg

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

Hier is het intussen verholpen klopt!

ja goed he!? er wordt nog steeds drifitig aan gewerkt

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

hé inger, kan je melden dat het pakketje ondertussen verstuurd is? Ik heb vandaag geen tijd gehad om mijn mailbox te checken... (zit nu op m'n werk en daar kan 'k niet op hotmail). Normaal gaat het ten vroegste woensdag pas bij Madeleine zijn.

heeeele late reactie, pakketje is binnen hoor
    kon een hele tijd niet op het forum komen, sorry
    we zijn er heel blij mee, er komt langzaam een leuke verzameling.

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

ok super da'k heb kunne helpen!!!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten