Ik heb me opgegeven voor de clinic rechtrichten van Marijke de Jong op 10 augustus a.s. en nu vroeg ik me af of er nog meer forummers zijn die daar heen gaan![]()
Ik heb me opgegeven voor de clinic rechtrichten van Marijke de Jong op 10 augustus a.s. en nu vroeg ik me af of er nog meer forummers zijn die daar heen gaan![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Heb je een linkje? Waar? Volgens een bepaalde methode?
http://www.paardenbegrijpen.nl daar staat verdere info![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
ik ga waarschijnlijk ook
Ik kan alleen niets vinden op de site over hoe duur het is.
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Leuk!
Doen.
Ik ga niet, ben al geweest.
Ik wil ook.. moet alleen nog de nationale bankzaken bekijken of die dat ook willen![]()
En, Antheman, was het de moeite? Heb je ergens een verslagje gepost (zoekfunctie doet het niet, mijn pc heeft weer kuren)? Als je het vergelijkt met AdB, gelijkaardig of net niet?
't Is helaas nogal ver voor me, misschien als er iemand uit de buurt mee rijdt? Maar ik zie dat ze ook clinics in Beglie bij Antwerpen geeft, scheelt toch al een uurtje rijden.
Kost 85 euro voor de hele dag. Eigen paard hoeft niet mee want het is vrnl theorie (en praktijk laat zij zien).Oorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
Nienke leuk![]()
Moest nog aan je denken bij het zien van het boek van Brent en zijn snorretje op de site
![]()
Heb ik toen wel gedaan ,maar ik kan het ook niet vinden.Oorspronkelijk Geplaatst door Gudrun
Ik vond het zeker de moeite waard.
Hoi Timbers,
Ik ben ook van de partij!
Gezellig lekkerdier![]()
Ik kijk er echt naar uit!
Doe je ook de praktijkcursus?
ik denk er over om er ook heen te gaan...
Ben er ook al eens geweest, maar toen was het alleen nog maar theorie... Ben benieuwd hoe het jullie vergaat, in ieder geval veel plezier!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Wat vond jij van de theoriecursus?Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
Bladwijzers