Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 20 van de 20

Topic: de genezing van een borstwond

Re: de genezing van een borstwond

oe oe oe bah!!! mijn maag heeft zich net omgedraaid ieuw.... sorry kan heel slecht tegen dit soort beelden net als operaties op tv gatver darrie!

wel goed dat het zo mooi aant genezen is!

Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Oh, ik zit hier ook weer met het kippenvel op mn armen. Maar het is allemaal zo goed gekomen.
    Ik vind het litteken wel meevallen, miss komt het niet helemaal over op de foto. Maar ik vind een litteken nooit iets negatiefs. Zoals al gezegd is, het staat voor een ervaring die jullie samen hebben overwonnen.
    Het is gebeurd en jullie zijn er sterker uitgekomen. Bovendien heb je hier van geleerd. En dat is altijd goed. Je bent zo verstandig met alles om gegaan, deze les is jou echt niet voorbij gegaan.

Dit betekend ook maar weer dat jij en Sunny samen horen te zijn. Mijn complimenten voor jullie beide.

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Ik vroeg me enkele dagen geleden nog af hoe het met Sunny eigenlijk was.
    het ziet er ongelooflijk goed genezen uit. Zo te zien heeft ze ook daar haar gewone kleur terug gekregen, vaak zie je toch dat aan zo'n wonde witte haren komen. Buiten enkele witte stipjes (?) ziet het er echt wel terug een vosje uit.
    Prachtig hoe jullie twee er uit zijn gekomen
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Jee Isla als je het zo achter mekaar ziet, heftig hoor. Kan me voorstellen dat je alles extra voorzichtig aanpakt en nog eens extra overdenkt.... Ik geloof dat jij door dit alles al een heleboel savvy hebt gekregen...

En die strandfoto
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Dat is inderdaad knap genezen.
    Als zoiets gebeurt dan kan ik me voorstellen dat het eerste wat er door je hoofd gaat is of alles nog wel goed zal komen. E bij jullie is dat zeker het geval!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten