Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Porcupine achterwaarts

  1. #1
    Actief Forumlid werner's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2004
    Locatie
    Duffel (België)
    Berichten
    164

    Porcupine achterwaarts

    Hoi,

    Heb eerst even een zoek gestart op porcupine, maar vond niet direct een antwoord op mijn vraag binnen de reeds besproken onderwerpen die hiermee verband houden.

    Bij het achterwaarts gaan, gaat Rufus altijd schuin achteruit. Hoe voorkom je dit? Momenteel probeer ik te corrigeren door de stick langs de zijkant horizontaal te houden, zo van pas op of je loopt ertegen!
    Maar op dat moment is er wel niks meer dat hem verder achterwaarts drijft, dus stopt hij meestal.

    Hoe bekom je dat hij recht achteruit stapt?
    Als je altijd doet wat je gedaan hebt, krijg je altijd wat je gekregen hebt...

    Mensen die ergens in slagen zijn dromers die hebben blijven doorzetten...

  2. #2
    Actief Forumlid mandy's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    den bosch
    Berichten
    561

    Re: Porcupine achterwaarts

    Als rufus naar de zijkant uitwijkt, is dat altijd aan dezelfde kant? Zoja bv hij wijkt uit naar zijn links. Ziet er voor jou uit als naar rechts. Dan ga je zo staan dat het hek aan jou rechterkant is. Als rufus dan uit zou wijken zit hij tegen het hek aan.
    Doet hij het aan beide kanten dan kun je een straatje maken. De enige optie is dan achterwaarts, want aan beide kanten zit een blokkade.
    ride like the wind

  3. #3
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: Porcupine achterwaarts

    eerst zou ik driving game op fase 1 gode oefenen, dus je drived hem achterwaarts door de lucht richting hem te duwen, dan heb je je CS niet nodig als drijvende kracht. en dan zoals mandy zegt met een hek aan de ene kant en de andere kant kan je corrigeren met je CS.
    tis dan wel niet echt porcupine meer maar driving game, maar als dat goed gaat zal de porcupine ook beter gaan denk ik.

  4. #4
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Porcupine achterwaarts

    In het begin is het niet zo erg als hij scheef achterwaarts gaat hoor, zolang hij maar GAAT
    en hij natuurlijk niet helemaal in een rondje draait...

    Als hij het principe eenmaal snapt, van wijken voor druk, kun je hem gaan belonen voor stapjes die hij wel recht naar achter gaat. En je kan gaan oefenen op bochtjes maken achteruit. Als je een slalom achterwaarts kan, kun je ook corrigeren als hij recht achteruit moet en daarvan afwijkt...
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •