Pagina 1 van de 22 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 316

Topic: Het nieuwe forum is online!!

  1. #1
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Het nieuwe forum is online!!

    Ja, dat zien jullie natuurlijk ook wel

    Maar bij deze dus, het nieuwe forum, in 'prosilver' design.

    Het zal ff wennen zijn, maar er zijn ook een heleboel leuke functies te ontdekken.
    Je kunt bijvoorbeeld een post 'tippen' wanneer er spam staat, of ruzie gemaakt wordt of iets anders waar ingrijpen van een MOD voor nodig is.

    Komende dagen ga ik voor de moddies uitzoeken hoe het allemaal werkt wanneer we door jullie 'getipt' worden.

    Laat het vooral horen wanneer iets niet goed werkt of als je iets niet begrijpt of niet kunt vinden, dan kan er wat aan gedaan worden

    Het oude forum is ook nog te bekijken, maar hier mag NIET meer gepost worden (deze posts worden gewist). Ik zal de link ook nog niet geven, eerst even wennen aan deze, haha!
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  2. #2
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    58
    Berichten
    6.570

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Tsjonge wel heftig met de slaap nog in de ogen :-P Even wennen weer hoor. :mrgreen:
    www.crystal-carving.com

  3. #3
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Laat het vooral horen wanneer iets niet goed werkt of als je iets niet begrijpt of niet kunt vinden, dan kan er wat aan gedaan worden :-)
    Wanneer je in het snelmenu een berichtje maakt dan werken de icoontjes niet.


    Kijk maar shame :S pfrrt

  4. #4
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    40
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    hm, da's jammer. ik type altijd in het snelmenu...
    Wat wel jammer is is dat je bij de zoekfunctie "nieuwe berichten" niet hebt staan in welk subforum het topic staat...
    Daar keek ik altijd naar. Huiskamer? Laat maar wezen... enzo, hihi.

    Ziet er verder wel mooi uit hoor!

  5. #5
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    @kim: ohja, er was iets met die codes... volgens mij moet dat nog ergens 'aan' gezet worden.

    @san: staat er wel hoor Alleen iets kleiner dan eerst, op het regeltje onder de topictitel
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  6. #6
    Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    De Plas
    Berichten
    10.094
    Dagboek Berichten
    6

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Oef, even wennen hoor!

    Alles zat oud en vertrouwd.

    Nou ja, over een paar dagen weet ik niet beter!

  7. #7

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Als ik een berichtje plaats krijg ik een schermpje met de melding "Er is een fout in het script op deze pagina" met de vraag wilt u doorgaan? Ja/Nee

    Als ik "ja" kies, wordt het bericht gewoon geplaatst. Ligt dit aan mijn computer? Ik heb het wel eens ook op een ander forum.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  8. #8
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Hmm, eens testen.

    We hebben gevonden waar dat BBcode en smilie stukje zit (bijvoorbeeld ook handtekeningen ;-) ) Daar kijkt Eveline vanavond naar. Ze is nu aan het reizen. En ik weet niet wat iedereen precies mag overal :D

    *Edit: @Marianne: ik denk dat je de beveiliging van javascript te hoog hebt staan. Ik krijg hier niks. Niet in FireFox en niet in IE6.
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  9. #9
    Actief Forumlid Fam's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Melbourne, Australië
    Berichten
    1.230

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Gaaf! Ik schrok me dood, want ik dacht dat mijn laptop ermee opgehouden was gisteravond (maar goed dat ik die Week-Van post gebackupt had, want halverwege ging het forum off-line!). Het ziet er mooi uit hoor. Het leukste vind ik nog dat ze foto's groter te zien zijn.
    Well-behaved women rarely make history

  10. #10
    Actief Forumlid bikkel16's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    achtmaal
    Leeftijd
    48
    Berichten
    1.616

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Moest even 3 keer kijken toen ik het forum opende. Dacht dat de computer een foutje had gemaakt :oops: .

    Ziet er verder wel erg gelikt uit hoor.
    marleen

  11. #11
    Forum Meubilair Aspen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2006
    Locatie
    Bredene(B)
    Berichten
    4.012

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Voor mij is het ook wennen. Ik vind het echt te modern oeps! Kunnen we al de kleur wijzigen van het forum?

  12. #12
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Jullie hebben wel lef om op vrijdag de 13e over te gaan naar een nieuw forum :wink
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  13. #13

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Nog iets vreemds... waarom ben ik 'verborgen' online?
    In mijn foruminstelling staat dat ik zichtbaar on-line zou moeten zijn, maar in het lijstje van 'welke gebruikers zijn online' staat mijn forumnaam niet. ( Wel "1 verborgen", ben ik dat?)

    Niet dat het zo erg is maar wel vreemd - en voordat ik verdacht wordt van stiekeme praktijken (de smiley die hier stond werkt niet)

    EDIT: nu opeens werkt het wel weer
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  14. #14
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
    Nog iets vreemds... waarom ben ik 'verborgen' online?
    In mijn foruminstelling staat dat ik zichtbaar on-line zou moeten zijn, maar in het lijstje van 'welke gebruikers zijn online' staat mijn forumnaam niet. ( Wel "1 verborgen", ben ik dat?)

    Niet dat het zo erg is maar wel vreemd - en voordat ik verdacht wordt van stiekeme praktijken (de smiley die hier stond werkt niet)
    Grappig... ik zie je wel gewoon bij de online mensen staan :D
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  15. #15

    Re: Het nieuwe forum is online!!

    Ja, haha, ik zag het nu ook en had al even ge-edit. Maar je was me voor!
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Pagina 1 van de 22 12311 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •