Sannie....ik vind ut niet??
Sannie....ik vind ut niet??
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Over de layout: na mijn vakantie (dus na 5 augustus) zal er een nieuwe layout online komen, die zoveel mogelijk lijkt op de oude (voor de mensen die subsilver gebruiken althans, want avalanche en eos zijn nog niet verkrijgbaar in versie 3) met de avatars gewoon weer links en de onderwerpen groter in het overzicht.
Na 5 augustus staat ook een nieuw 'extraatje' op het programma, maar dat zien jullie dan wel![]()
ExtraatjeIkke = nieuwsgierig
![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Oh, oh Eveline.. wat doe je ons aan! Moeten we weer aan iets anders wennen! Dat kunnen de koppies hier niet bijhouden hoor![]()
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Hihi, het extraatje zal snel wennen hoorOf niet, dan blijft het leuk en nieuw en afwisselend
Oei, nu ga ik bijna teveel verklappen
Een aantal forumleden weet het al, ik hoop dat zij het nog even stil houden![]()
Nu ben ik ook nieuwsgierig!!!
Hoe kan je eigenlijk zien welke kleur je momenteel gebruikt?
Vanaf nu is de nieuwe optie, die je prive-berichten 'achterhoudt' wanneer je er meer ontvangt dan in je inbox passen, weer uitgezet. Het is nu dus als vanouds: het teveel aan berichten wordt gewist (oudste eerst) zodat nieuwe pb's gewoon weer in je inbox komen.
Er waren nogal onduidelijkheden of problemen met het vrijmaken van de 'achtergehouden berichten' en zelf zag ik ook niet echt het voordeel hiervan in. Wil je bepaalde pb's altijd bewaren, verplaats ze dan naar je 'save box' (of hoe dat nu ook heet...)
Ik heb er ook erg aan moeten wennen, ik merk datik het lastig vindt dat er weinig onderscheid is . Alles is een beetje in dezelfde kleur, tussen het bericht en de avator aan de r-kantmerk dat dat voor mij soms wat lastig leest.
Maar ik heb geen idee wat er allemaal bijkomt om zo,n forum in de lucht te houden , maar vindt al de info die ik hier kan krijgen zeer waardevol!!
Dus ben ik je zeer erkentelijk voor al de moeite!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Klinkt allemaal super, is een leuk verjaardagscadeautje voor mij.![]()
www.crystal-carving.com
Heb het idee dat we zo in de prullenbak komen want dit is totaal niet meer on-topic, maar goed. Je had niet naast 't topic gekeken, want je had er al in gereageerd, maar je léést niet elk topic even goedOorspronkelijk Geplaatst door Horsefreakje
![]()
Mijn filmpje staat nl. in het topic van Els, over apporterende Amigo![]()
Ha, ik kijk al erg uit naar de wijzigingen!
Ava's links, jeuuuuuh!![]()
Oo..en dat heb jij gefilmd...?Oorspronkelijk Geplaatst door sannie
ik zal echt wel beter moeten beginnen lezen hoor
Bij deze hebben jullie 't allemaal gehoord, jullie zijn getuigen! en als ik weer eens wat niet goed heb gelezen, gelieve dat dan ook aan te merken!!
ontopic:
Waauw Eveline ik vind dit zo ontzettend gaaf!!
![]()
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Nog even een vraagje van deze kant, ik kwam hier best regelmatig, maar sinds dat gedoe met inloggen niet echt meer. Toen dacht ik, ach, als het nieuwe forum er is, dan lukt t wel weer. Maar helaas ik blijf niet automatisch ingelogd!
@Pablo: hoe komt je op het forum? (dwz: welke link gebruik je?)
Zelfde voor mij, ik blijf inloggen ...wordt er gek van!!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Bladwijzers