Hier ook een brief gekregen, voor de savvy-club leden gratis, nu weet ik weer waarom ik lid ben![]()
En het programma ziet er fantastisch uit...
en inclusief 'wanna-have' wat bedoelen ze daar nu mee![]()
Hier ook een brief gekregen, voor de savvy-club leden gratis, nu weet ik weer waarom ik lid ben![]()
En het programma ziet er fantastisch uit...
en inclusief 'wanna-have' wat bedoelen ze daar nu mee![]()
"Dromen komen uit..."
Hmm, gratis voor leden? Dan is het mogelijk nog interessant om even langs te gaan![]()
Heb je daar een pasje van? Dan zou ik eens even moeten zoeken namelijk... Altijd leuk om weer wat forumleden te ontmoeten natuurlijk!
Ik kreeg vandaag ook een ouderwetse brief met kortingsbon dus ik kom ook kijken![]()
Héé Liesbet, gaan we weer samen?
En dan geef ik jou meteen als introducé op![]()
Natuurlijk!!!Oorspronkelijk Geplaatst door skey
Maar ik ben wel Savvy-club-member, telt dat dan nog???
Ik ga ook proberen Sofie mee te nemen (buurvrouw)...
"Dromen komen uit..."
Ik heb de brief vandaag ook gehad. Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat ze bedoelen met de wanne have... Zooooo jammer da'k moet werken![]()
Maarja lunteren is nu ook niet echt bij de deur... Wel jammer.
Kan iemand iets van het programma hier neerzetten? Ik heb de brief niet gehad. Of is er een website waar het programma opstaat?
Wel leuk, forummeeting![]()
hier alle info: http://www.parelli.nl/event.htm
Met verrassende afsluiting staat vermeld, ik ben echt heel benieuwd...
"Dromen komen uit..."
Amaai Liesbet, ik verheug mij er al op. Waar zit Kathleen eigenlijk? Misschien gaat die ook weer met ons mee.
Programma ziet er leuk en afwisselend uit, beter dan een hele dag tournament.
Waar stond dat het gratis toegang was voor Savvy Club leden? Ik heb de brief niet meer....
Letterlijk uit de brief (achterkant): Entree euro 15 Dit is inclusief 'wanna-have' om het spel met je paard uitdagender te maken. SAVVY Club leden gratis toegang (neem je club kaart mee!!!).Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
"Dromen komen uit..."
Bedankt Liesbeth!
Programma ziet er interesting uit! Ik ga wel heen.![]()
Jammer ik ben dan in de beekse bergen op DECIBEELL outdoorfestival. als ik dit eerder had geweten had ik wel even getwijfeld denk ik..
oooh...ik wil graag !!! Es kijken hoe ik daar naartoe ga en of Mike mee gaat (als ie niet in het buitenland zit).
Kan ik nog iemand 'oppikken' die ook vanuit Drenthe/Groningen naar dit evenement wil ?
Heb vandaag ook post gehad.
Ga denk ik ook. Neem ik gelijk wat mensen van stal mee, die al wel half bezig zijn, maar nog niet helemaal overtuigd zijn.![]()
marleen
Bladwijzers