@Hastli en Mafhaf,
Sta nu op loop naar de alles in 1 en druk 2 x op kopie knop..... zitten in de tas voor jullie!
@Hastli en Mafhaf,
Sta nu op loop naar de alles in 1 en druk 2 x op kopie knop..... zitten in de tas voor jullie!
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Wowie, cool!
Dank u!!
May the horse be with you!
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaauw het was gaaf!! Het was vooral erg gaaf om jullie allemaal weer eens terug te zienMaar vindt het ZO leuk om Niek bezig te zien met z'n paardje...En die hengst van Wally!
Heb ook Jarno beter leren kennenPrima gast, niks mis mee, alleen een beetje simpel
![]()
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Amai nog niet, wij zaten daar met drie vanachter in te dommelen en jullie maar over vanalles en nog wat bezig zijnOorspronkelijk Geplaatst door Horsefreakje
. Ariane verlegen, jaja
![]()
.
En simpel of niet, ik ben blij dat ik mee mocht!![]()
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Whahaha awel ja, Jarno heeft een 'vreemd' gevoel voor humor maar twas wel vréé wijs ;-- kweet ook niemeer waarom we zo zaten te lachen maar twas iig éél grappig.Oorspronkelijk Geplaatst door Elineke
Hihi, ja zeg als je zo 6 uur met iemand in de auto moet zitten ben je algauw niet meer zo verlegen!
En toen we terug bij Jarno thuis waren en moesten wachten op mijn mama heeft Jarno dan nog eens zijn paardje uitgehaald...en nadat hij er zelf wat mee had gespeeld en gereden ben ik er ook efkes op gegaan!Waauw dat was leuk zeg! Wel een "beetje" anders dan Pipa
Maar Jarno zei dat ik goed kon rijden, hij was onder de ind
![]()
't was een hele leuke en vermoeiende dag. En nu ga ik naar bed want mijn ogen vallen dicht!
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Bladwijzers