Het zou heel fijn zijn als je ze zaterdag mee wil nemenOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Kan je me nog ff mailen wat het dan totaal kost, zonder verzendkosten, maar met extra clipje? Heb je liever dat ik het geld zaterdag geef, of overmaak?
Het zou heel fijn zijn als je ze zaterdag mee wil nemenOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Kan je me nog ff mailen wat het dan totaal kost, zonder verzendkosten, maar met extra clipje? Heb je liever dat ik het geld zaterdag geef, of overmaak?
Hehe, thanks!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Ja natuurlijk kom ik meeten! Sta je dr weer met een standje? ja toch?
Dan neem ik ff dat touwhalstertje mee dat te klein was voor Charlotte..vergeet dat altijd op de post te doen.
heb er zoooo veel zin in !!![]()
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Whahaha, een stand van EquiPlay op een Parelli-evenement. Dat zou wel mooi zijn voor mij, maar dat is teveel concurrentie voor Parelli![]()
DAT zou pas stoer zijn van PArelli![]()
May the horse be with you!
Hihihi dom van meOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Jammer hoor...maar waar meeten we elkaar dan? Spreken we geen punt af waar iedereen tijdens de pauze naar toe komt?
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Ahh wat leuk!
Ik ga Marja zien!!En veel mensen die ik al gezien heb op de BBQ...
en komt Roos? En jij, Karianne?
Groetjes
Ariane xxx
ik geloof zomaar dat ik wel ga kijken.
Weet niet waarom precies, maar ach, gezellig!
lijkt me hoogst onwaarschijnlijken komt Roos?
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Ja Ariane, we moeten wel effe naar elkaar op zoek hoor, ik wil je nou ook wel eens zien (alhoewel ik dacht dat we elkaar vorig jaar op de NH dag ook al even gesproken hadden, toch?).
Ik heb in elk geval m'n cowgirlhoed op, dus ik ben wel herkenbaar.![]()
Omdat je onbewust mij al mist.Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
![]()
En ik ben er ook!!
Ben benieuwd of ik je nu beter kan verstaan Ariane![]()
![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Hehe, dat zal wel hoor, de eerste keer is het van 'huh' wat zegt ze nou? Maar als je je er een beetje kan op voorbereiden lukt dat welOorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
Neeeeej ik ben nog nooit naar een NH dag geweest?! En jou heb ik iig nog niet gesproken.Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
Tot zaterdag!!![]()
Groetjes
Ariane xxx
Ik heb ook het plan om zaterdag daarheen tegaan, ben inieder geval al vrij van me werk dus dat is positief.
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
Vorig jaar was jij er toch ook bij Ariane? Toen was je toch met Jolijn meegekomen.
Ik denk dat dat het inderdaad isOorspronkelijk Geplaatst door skey
![]()
Tot zaterdag!!!!!
Bladwijzers