Rijden er geen treinen in België dan?![]()
Rijden er geen treinen in België dan?![]()
1) Huttis duurOorspronkelijk Geplaatst door Marja
2) Ik ga niet graag alleen met de treinen dan zo ver! Met overstappen enzo..dan neem ik de verkeerde trein of mis ik hem...pff nee liever niet.
Dus
3) Zittur niks anders op dan niet te gaan en daar een beetje om te treuren en hopen op een uitgebreid fotoverslag van degenen die wél gaan.![]()
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Jammer Ariane!
Zijn er geen Belgen met wie je mee kunt liften?
Volgens mij was Kim van plan om te gaan hoor Ariane.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Maar Kim woont aan de andr'e kant van 't land!Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
![]()
![]()
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Ja dat weet ik dan ook niet hoor.![]()
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
Flauw hoor, Roos
Ons Belgenlandje is dan wel klein maar ook weer niet sooo klein
![]()
![]()
Groetjes
Ariane xxx
Als alles goed zit rijden Kim (Skey), Kathleen (Parel), Liesbet (Lies) en ik (Liesbet) samen naar Lunteren.
![]()
![]()
![]()
"Dromen komen uit..."
LEUK Liesbet
![]()
Groetjes
Ariane xxx
en alles zit nog hééél goed!! hahaAls alles goed zit rijden Kim (Skey), Kathleen (Parel), Liesbet (Lies) en ik (Liesbet) samen naar Lunteren.![]()
Don't dream your life, live your dream!
Doettur iemand de groeten aan Eddy van me??
Groetjes
Ariane xxx
LUNTEREN HERE I COME!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga met Jarno mee![]()
Groetjes
Ariane xxx
Woei!!! Gaaf Ariane!
Kom wel ff meeten he
Lijkt me leuk om in de pauze bijvoorbeeld even alle forumleden bij elkaar te zien, alleen zal ik dit keer geen pannenkoeken meebrengen, hahahaha!
Nog mensen spulletjes nodig? Dan leg ik wel wat in mn bussie![]()
Nou, nu je het zegtOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Heb je mijn nieuwe teugels al af/ oude gerepareerd? Ik kom ook zaterdag dus als je ze mee zou kunnen nemen scheelt mij dat weer verzendkosten
![]()
Jep, die heb ik! Nog niet gefixt (had ze net binnen toen ik er weer vandoor ging naar Enschede) maar zijn prima te repareren. Goed dat ik weet dat je komt!
Bladwijzers