Ik heb je gePB'tAmaai Liesbet, ik verheug mij er al op. Waar zit Kathleen eigenlijk? Misschien gaat die ook weer met ons mee
Jaaa ik wil ook zeker!! Maar ik heb die brief ook nog helemaal niet gehad! Ik ben nochtans savvy member...
Ik heb je gePB'tAmaai Liesbet, ik verheug mij er al op. Waar zit Kathleen eigenlijk? Misschien gaat die ook weer met ons mee
Jaaa ik wil ook zeker!! Maar ik heb die brief ook nog helemaal niet gehad! Ik ben nochtans savvy member...
Don't dream your life, live your dream!
He jammer, ik kan dan niet. Ik heb les, en wil dan graag nog ff lkkr rustig met Yolein doen19 augustus strandrit namelijk! De luilakrit
Om half 6 's ochtends al vertrekken
![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Oorspronkelijk Geplaatst door Parel
Ik zie geen PB hoor. Misschien is ie niet toegekomen.
De brief heb ik ook pas vorige week gehad, misschien komt de jouwe nog. En anders maakt het ook niet uit, dan neem je alsnog gewoon je savvy club kaart mee en mag je er ook zo in. Ik ben hier weer de enige die pech heeft zeker!
Dan sta jij waarschijnlijk niet in de mailinglist van Eddy alwaart jij hebt toch ook een dag meegedaan met zijn cursusOorspronkelijk Geplaatst door Parel
![]()
"Dromen komen uit..."
gek he, dat ik nu er 15 euro wordt gevraagd, gelijk TOTAAL geen interesse meer heb...
noem het maar bad attitude... Ik ben toch net terug van Wim, en heb dan een hele weer veel betere dingen gezien vrees ik,![]()
Nee joh, niet gek, dat zei ik toch al. Lees maar eens helemaal bovenaan.Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
![]()
Ja, en de introducéés die jij meeneemt krijgen 50% kortingOorspronkelijk Geplaatst door Liesbet
![]()
Dus ik als savvyclublid betaal € 0,00 ... en 50% van € 0,00 = € O,00Dus Sandra, wil je mijn introducée zijn ?
Je betaalt dan 50% van mijn entree
Iets zegt me trouwens, dat Eddy waarschijnlijk anders redeneert ...![]()
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Els!
Heb de brief dus niet gehad, zal dan wel bij ex liggen, moet adres dan toch maar eens laten aanpassen...
Maar goed dinnetje belde mij op of ik meeging, dus waarschijnlijk zijn wij er ook!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Ik baal dat ik dan in het buitenland zit, voornamelijk omdat ik de demo van mijn stalgenootje wel had willen zien. Pfrt!
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
ik ga zeker !!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
He, sjips, ik kan mn Savvy Club Card nergens vinden. Vraag me af of ik hem uberhaupt wel ooit gehad heb... Komt jullie clubcard uit de USA of is dat een europese actie?
hm, ik bedenk me net dat ik dan net terug kom van wimweek... denk dat ik dan dus mn vriendin aan het terugbrengen ben met haar paardach, wie weet is er iets te regelen. we shall see. ben toch wel erg benieuwd
![]()
Ik ben stiekum zo benieuwd naar het kadootje( dat alleen al maakt het de moeite waard)
![]()
Programma
10.00 uur Opening en welkomstwoord, knallende demo van top studenten
10.20 uur Walter en Eddy geven de demo studenten extra uitdagingen met de
entree gifts
10.45 uur Demo met jonge paarden (1 a 2 jarigen) door Walter en Eddy
11.45 uur Les door Eddy aan Parelli student die tegen problemen aan loopt
(clinic)
12.30 uur Lunch en Meet&Greet met Walter en Eddy; Stel al je vragen en ontmoet mede Parelli studenten
13.30 uur Demo met top studenten inclusief nieuwe puzzels
14.20 uur Deel II demo jonge paarden.
15.20 uur Demo van hoger niveau Parelli met Walter Gegenschatz
15.50 uur Meer over Parelli cursussen in Nederland en Vlaanderen
16.10 uur Loterij!!! Maak kans om je aankoop terug te winnen
16.30 uur Verrassende afsluiting
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Ik zou ook graag gaan, alleen heb ik geen vervoer.
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Bladwijzers