Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 24 van de 24

Topic: Clinic rechtrichten 10 aug Marijke de Jong

Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    13

Re: Clinic rechtrichten 10 aug Marijke de Jong

Ik ben samen met Saar ook naar de theoriedag RR geweest en heb intens genoten van die dag! Heel erg veel praktische informatie gehad, die door de simpele en duidelijke uitleg ook direct in praktijk gebracht kon worden. Echt een aanrader!
    Oja, de stal van de Maesberg is ook heel erg mooi om eens te bekijken, de combi van binnen/buiten, wei en HIT-actief sprak mij in ieder geval heel erg aan!
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Vond de theorie wel oké, heb ook de dvd en daar ben ik niet zo van onder de indruk...
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Ik vond het net als Jossie en Anteman een hele waardevolle dag. Er zijn veel kwartjes op zijn plek gevallen.

Dingen die vroeger in de les gezegd werden dat ik moest doen, maar niet hoe en waarom.....ben dus na vandaag een stukkie slimmer dan gisteren

Wel leuk was dat ik gisteren samen met Karianne al een beetje SBW en travers heb geoefend en dat dat echt een leuke voorbereiding was op vandaag want ik heb nu een beeld in mijn hoofd en als beelddenker (mensen zijn nl. onder te verdelen in twee groepen beelddenkers of woorddenkers , leuk he in hokjes stoppen ). Maar goed ik als beelddenker moet dingen zien, voelen en ervaren, beeldvormen en nu heb ik beeld. Ook waar ik over 3 jaar wil staan met Timber...dus nu ook een doel. Of ik dat doel ga halen vind ik niet zo boeiend maar de drive die er nu achter zit is dus wel weer boeiend en de reis er naartoe...ben erg benieuwd hoe de dames en ik die gaan beleven.

Ach ik schiet weer eens door in mijn vage gezwam. Ik heb een fijne dag gehad en kan dit zeker aan mensen aanraden

Dinka en Lieke (toch lekkerdier ) vond jullie aanwezigheid ook top

Kortom een topdag

Oh ja en de demo's van Marijke waren zeker een waardevolle aanvulling op de dag, de stof alleen zonder het live te zien was denk ik een stuk minder inspiratievol geweest.
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

Ja het was een hele leerzame dag!
    Ik ga het allemaal nog even op mij laten inwerken! maar de theorie was heel leerzaam, er zijn veel kwartjes gevallen!

Daarnaast was het natuurlijk buitengewoon gezellig veel verschillende mensen en opvattingen!
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Aangemeld
    May 2005

Grappig he ik heb de dvd net bekeken en ik vond 'm juist heel waardevol als aanvulling

Leuk inderdaad verschillende mensen en hun opvattingen, maakt de wereld in ieder geval een stuk boeiender
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Actief Forumlid LekkerDier's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Leeftijd
    44

Het was echt een superdag!
    Prachtige dingen gezien! Ik ben echt onder de indruk.
    Leuke mensen ontmoet

Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    13

Niks te vaag gezwam F6, ik snap precies wat je bedoelt ! Of zou dat komen omdat ik ook een beelddenker ben ?
    Fijn dat het jullie zoveel nieuwe inzichten heeft gegeven.
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

Aangemeld
    May 2005

Fijn Jossie dat jij mijn vage gezwam begrijpt
    Beelddenker zijn is soms heel erg fijn

Mijn doel is over 3 jaar de half steps....of ik het ga halen weet ik niet maar nogmaals vind ik dat niet zo boeiend Het helpt me gewoon het plaatje in mijn hoofd te houden en motivatie voor mijn trainingen te houden.

Daarom zet ik het ook bewust hier neer, en laat het verder min of meer nu los....mijn belofte is het universum ingeschoten as of today.

Over 3 jaar verschijnt er dus wel (of misschien geen ) half step filmpje van mij mijn lieftallige zwarte paardje.

Actief Forumlid alytuiere's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005
    Leeftijd
    38

ik ben ook geweest, was erg leuk en leerzaam. Er zijn weer een heleboel kwartjes op zn plek gevallen. Als het goed is krijg ik de dvd volgende week binnen ( marijke heeft er nog een aantal bijbesteld), dus daar ben ik ook erg benieuwd naar.
    liefs, Annelies

Trainingsdagboek
    Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten