Terwijl ik op zoek was naar de hoefzweerfoto historie van Sunny ben ik diverse fotos tegengekomen van het autoongeluk. Deze samenstelling wil ik graag met jullie delen, het heeft nogal een impact gemaakt .
Sunny voor het ongeluk
De wond: ongeluk was half november vorig jaar:
en alles weer gehecht:
Na een aantal dagen na het hechten is een gedeelte weer losgeraakt, dit is niet meer opnieuw te hechten en moet zelf dichtgroeien. Dat betekende 2 x per dag met lauwwater spoelen en het vuil eraf halen, zodat het lichaam dat niet hoeft te doen en zich kan focussen op herstel.
Februari dit jaar, nog een klein stukje... :
De eerste buitenrit... in Oostburg! Enorme overwinning.. (voor mij uiteraard)
En mei dit jaar: Sunny heeft veel energie verbruikt in het herstel van haar lichaam. Je ziet hier wel erg goed dat de hoeveelheid voer wel wat minder kan![]()
Getekend voor het leven, maar al met al vind ik het toch mooi genezen. Best sexy toch?![]()
Als ik hier op terugkijk, dan schaam ik me diep om de frustratie over een nieuwe hoefzweer, ik ben zo blij dat ze er nog is! Het litteken is wel confronterend, het motiveert en stimuleert me enorm om veel meer savvy te krijgen, en te zorgen dat dit nooit meer kan gebeuren. Het heeft me ook geleerd om me altijd af te vragen of ik iets verkeerd doe, iets gemist heb. En dat is nogal eens, gelukkig besef je je dat wel steeds sneller en kan je je sneller herstellen.
Bladwijzers