Beter vroeg dan nooit: ik heb me hiervoor aangemeld, wie volgt?
Kunnen we met een lekker savvy clubje gaan!
Gezellie!
Beter vroeg dan nooit: ik heb me hiervoor aangemeld, wie volgt?
Kunnen we met een lekker savvy clubje gaan!
Gezellie!
May the horse be with you!
Wat voor clinic? Een soort L3 kamp maar dan 3 dagen? En zijn trouwens toeschouwers toegestaan?
Yep, een 3-daagse level 3 clinic. In level 3 is het 'formaat' zoals eddy dan zegt driedaags. En daar dan 3 clinics van. En daar mogen gewoon toeschouwers bij ja.
Zozo, nu al aangemeld!
Dus geen 3-daagse L3 in Lunteren met Barbara?
Toeschouwers mogen wel komen bij de curussen, alleen niet bij een kamp blijkbaar...
Dus ik dit een cursus of een kamp? Lijkt me wel leuk aangezien ik met Doon nooit heb mee kunnen doen aan een clinic terwijl ik toch wel eens het een en ander wil meepikken uit L3... . Ooh..., ik zie nu pas de datum
. Hmm..., ben bang dat ik de kennis niet meer zal kunnen toepassen op Doon, maar ach..., extra kennis is nooit weg toch?
Hey voordringer!
Ik wil ook graag meedoen, als de inschrijvingen zo hard gaan dan zal ik me ook maar aanmelden![]()
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Ik wil op zich best graag les van Eddy hebben, maar niet voor 135 euro per dag, dat vind ik echt veel te duur.Dus als voor mij de keuze is tussen Barbara en Eddy, dan is die keuze makkelijk gemaakt.
Alleen heb ik op dit moment niet zo'n behoefte aan een cursus; ik heb niet echt problemen met Atli en met zelf oefenen kom ik nu best een heel eind. Maar wie weet, heb ik tegen de tijd dat het zomer wordt wel weer zin in een cursus.![]()
om jullie ff lekker te maken voor een Barbara cursus: die is voor 3 dagen 270 euro. Dat ben je bij Eddy dus al kwijt in 2 dagen
Ik betwijfel trouwens of ik in de zomer uberhaupt al aan een L3 cursus kan meedoen... oefen veel te weinig de laatste tijd
*edit* typo
Pardon Eveline?!
Nu maak je toch een foutje in je berekeningen hoor.
De cursussen van Eddy kosten 135 euro per dag.
Met savvycard en level 2 krijg je daarop 25% korting dat komt dan uit op
euro 101,25! Voor drie dagen dus maar 303,75.
Als ik dan het verschil bekijk dan is dat slechts 10 euro per dag. Maar daar krijg je wel een officieel geregistreerd en gediplomeerd instructeur voor die jaarlijks veel geld en tijd investeert om zijn kennis te vergroten. Die het voorrecht heeft om lessen te volgen bij "the source" Pat en Linda zelf. Daar leert hij jaarlijks veel nieuwe dingen die hij in zijn cursussen verwerkt. Zo heeft hij hetvoorrecht gehad om de afgelopen weken een Parelli dressuurclinic te volgen bij Karen Rolf. Eddy blijft zich ontwikkelen.
Umm en die honderd euro om de savvy card te kopen, komt die uit de lucht vallenOorspronkelijk Geplaatst door irene
Niet dat het me weerhoudt om mee te doen hoor, zou willen dat het nu al zomer was![]()
en + 100 euro voor de savvy card dan idd = 403,75Oorspronkelijk Geplaatst door irene
Maargoed, de prijs valt nog wel mee als ik dit jaar twee cursussen doe.
Hoe gaat het trouwens met Flash, irene? Hoe verloopt de dracht?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Met Flashy gaat het goed hoor. Ze wordt met de dag dikker nu. Ze is in april uitgerekend. Ben ook van plan om het veulen mee te nemen naar de cursus van Berni. Die heeft namelijk ook sterren in het omgaan met veulens. Misschien heeft hij wel wat tijd voor haar....
Met de savvycard krijg je behalve kortingen op cursussen ook een dvd gratis en korting op materialen tijdens beurzen. Je hoeft niet zo je best te doen om hem er uit te halen hoor.
ik had een savvy card alleen voor de savvy days. Ik heb alle materialen die ik nodig heb, en bijna alle dvd's heb ik (gezien). Ik ga niet weer voor 100,- een savvy card kopen, dat haal ik er nooit uit.
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
Irene, nog een vraagje: Op de website staat "tijdens evenementen, beurzen, demo's, etc" als ik met savvycard een lasso wil kopen tijdens een clinic? Kan dat ook? Of eventueel (zonder te kijken!) even langskomen op het Uilenbos als daar level 3 camp is en een lasso meenemen? Als dat kan ben ik helemaal blij.
Sorry maar soms wordt even vergeten dat geld niet uit de lucht komt vallen, zeker niet bij studenten. Ik moet dus twee weken werken hoor om honderd euro bij elkaar te krijgen, dan denk je wel even na of je die zomaar uit zal geven aan een dvd enzo!Oorspronkelijk Geplaatst door irene
Voor zo'n cursus, waar ik echt graag aan meedoe, spaar ik zeker wel! Maar zo'n savvy card krijg ik er echt niet uit hoor... Ik zie hier liever een savvy club, waarbij je beloont wordt met een pakket als je een volgend level haalt en waar je interessante artikelen te lezen krijgt!
Bladwijzers