Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 18 van de 18

Topic: op welke leeftijd beginnen met Parelli?

Re: op welke leeftijd beginnen met Parelli?

Ikzelf heb net een nieuw beestje staan, Welsh A jaarling.. Enige dat ik met haar doe is Friendly Game ( niet alleen met mijn handen, nu nog wel maar ga het wel opbouwen naar meerdere dingetjes ) en verder lekker veel bij haar zijn. Samen wandelen, bij haar in de wei zitten, kroelen en gewoon elkaar leren kennen. Denk dat je pas rond 2 jaar kunt beginnen met de wat lastigere Games.

Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door jetje
    Ikzelf heb net een nieuw beestje staan, Welsh A jaarling.. Enige dat ik met haar doe is Friendly Game ( niet alleen met mijn handen, nu nog wel maar ga het wel opbouwen naar meerdere dingetjes ) en verder lekker veel bij haar zijn. Samen wandelen, bij haar in de wei zitten, kroelen en gewoon elkaar leren kennen. Denk dat je pas rond 2 jaar kunt beginnen met de wat lastigere Games.
    Ik denk dat het per paard verschilt. Het ene veulen vindt het prima met zijn vriendjes op de wei. De andere heeft liever wat te doen. Buitendat ligt het eraan of hij lekker veel leeftijdsgenootjes heeft of niet.

Actief Forumlid Mieke_Cunna's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2007
    Leeftijd
    37

Cunna is nu 1 jaar en 3 maand oud, ik wandel 1x per maand met een touwhalster over de weg een kleine 15minuten.
    Verder doe ik gemiddeld 3x per week met de bal spelen, paraplu spelen of een lekkere borstel beurt.
    En natuurlijk knuffelen we heeeeeeeeeel veeeeeeeeel en mag ze spelen met haar soort genoten
    High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten