Hai Julie,
Ik ken je en Shiva nog niet, maar wil wel even laten weten dat ik met jullie meevoel.
En de moed niet opgeven, arabieren zijn taai, heel taai.
Mijn Piablo had als jaarling ongeneesbaar OCD, liep kreupel en had heel veel pijn ondanks pijnstillers. Is toen voor de slacht verkocht en helaas (of gelukkig, anders was hij er niet meer) achterin een dondkere keoienstal terechtgekomen. -Meer dan twee JAAR later heeft iemand met een voorhamer de stang voor de stal losgeklopt en er 45 minuten over gedaan om hem uit de stal te krijgen, dan nog eens 2 uur voor op de trailer. Helemaal geflipte en knotgekke arabier dus. Een half jaar daarna nog een ernstig ongeval met zware wonden alweer aan dat zelfde been, een half jaar revalideren. Maar zo taai... hij is nu 5, een jaartje onder het zadel, nog wel wat scheef maar qua karakter helemaal terug ok gekomen. En volgens osteopaat en dierenarts is zijn lijf ook terug ok, op wat littekens, verdikkingen ed na, enkel nog scheef uit jarenlange gewoonte door de opsluiting.
Als ik het zo lees had jij met Shiva voor het ongeluk een goede band, dat komt vast weer terug als ze lichamelijk beter is.
Sterkte, veel, heel veel geduld er mee en na wat ik van Piablo gezien heb geloof ik dat het ook bij haar kan goedkomen.
Bladwijzers