Ik klikte dit onderdeel aan en onder natural activiteiten staan (bijna) alleen nog maar 'wim'lessen??
![]()
Ik klikte dit onderdeel aan en onder natural activiteiten staan (bijna) alleen nog maar 'wim'lessen??
![]()
Kritiek op de goeroe is niet gewenst......
Ja.. goh, ik zou wel Willen dat er allemaal data met Irwin, Irwin stonden, maar dat gaat helaas een beetje moeilijk![]()
Ja... en?
Had je daar bezwaar tegen?
Het staat je vrij om andere leuke lessen te organiseren hoor.![]()
Iemand die iemand weet voor lange lijnen lessen in de niet al te verre buurt van Belgisch Limburg?
Ik weet niet of zij dat doet, maar je kan het haar zelf vragen natuurlijk: http://www.mariekeaker.nl
Dank je, heb gemaild. Misschien nog mensen met interesse om dit samen te doen? Ik wacht even haar antwoord af en dan post ik nog wel iets.
Oh en er is nog een ISPH afgestudeerde in die buurt, ik kom effe niet op haar naam verdorie maar zij zit in Limburg tegen de Belgische grens aan...
denk, denk, denk...
Hoi Gudrun,
Misschien dat wij eens kunnen gaan kijken naar hulp hier in het zuiden? Het steekt me bijna de ogen uit, al die verhalen van de hulp die mensen om zich heen vinden. Bij ons is er maar bar weinig hè?
Marieke Aker heb ik al een contact mee gehad, maar geen echte les.
Groetjes,
Marjan (&Miko)![]()
leven is meervoud van lef
Bladwijzers