Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 33 van de 33

Topic: probleempje met de left lead

  1. #31

    Re: probleempje met de left lead

    Een fysiek probleem kan zich óók openbaren alleen met ruiter. Daarmee hoeft het niet aan jou te liggen, maar aan de belasting. Dus dat ze zonder ruitergewicht geen fysieke problemen toont wil niet zeggen dat ze ze niet heeft. Op de dvd van Antoine deBoth staat een quarter die reuze kreupel ging lopen met alleen het zadel op de rug. Zonder zadel niks, noppo. Ik bedoel maar..

  2. #32
    Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Locatie
    Nieuwdorp
    Berichten
    6.105
    Dagboek Berichten
    48

    Re: probleempje met de left lead

    Dat klinkt inderdaad logsich Trea, het paard wordt meer belast met de ruiter op zijn rug. Een combinatie van beiden waardoor het probleem veroorzaakt wordt kan wel kloppen. Heb je voor zulke problemen iets aan de dvd van AdB, of is er iets dat beter is?

  3. #33
    Tibbe
    Guest

    Re: probleempje met de left lead

    In mijn geval springt Lente soms rechts goed aan en links niet en soms rechts niet en links wel. Gek genoeg doet ze achter in de bak linksom niet en voorin de bak rechtsom niet. Toen ik er op een buitenrit op ging letten bleek dat ze het allebei de kanten goed doet dan. Het is niet iets fysieks volgens de geleerden dus waarschijnlijk iets psychisch.

    Geen idee alleen hoe ik het 'achterbak links -- voorbak rechts' in de kwestie verwerk. Losrijden en gymmen haalt vooralsnog weinig uit.

    Maar goed; dat is eigenlijk weer een ander probleem...

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •