Het is hier: http://lipizzanerladan.nl/
Leuk als je komt kijken Jannek! (Toeschouwers betalen 2,50 entree....)
In elk geval ga ik één les grondwerk doen en één les rijden, en Petra volgens mij ook. Van de anderen weet ik het niet...
Het is hier: http://lipizzanerladan.nl/
Leuk als je komt kijken Jannek! (Toeschouwers betalen 2,50 entree....)
In elk geval ga ik één les grondwerk doen en één les rijden, en Petra volgens mij ook. Van de anderen weet ik het niet...
Bedankt Marja
Lijkt mij erg leuk om te komen kijken, denk er nog even over na betekent dat een ritje op Whoopie erbij inschiet zondag.
Groetjes Janneke
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
zou het mogelijk zijn dat mijn lessen op elkaar aansluiten of die van cecile er tussen mijn ouders gaan namelijk mee en moeten anders wel erg lang "wachten".. ik vind het wel leuk om naar de lessen te kijken maar mijn ouders dus niet.. dus zou het dan misschien kunnen dat we anders de laatste 3 nemen? Ofzo?Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
We reserveren graag 1 stal als de lessen dan aansluiten hebben we aan 1 stal genoeg!
Groetjes
Het adres is:
Lipizzaner Fokkerij Ladan
Domineeshoef 4a
Schaijk
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Ik had er express wat ruimte tussen gelaten zodat je niet te snel achter elkaar hoefde, maar ik wil best wat schuiven hoor! Alleen de laatste 3 lessen voor jullie vind ik dan weer wat minder handig, want dan hebben zowel Petra als ik onze tweede les vlak achter de eerste en ik heb er liever wat meer tijd tussen. Tevens wil ik zelf niet de allereerste of allerlaatste les hebben, omdat ik Atli onder het zadel naar de stal breng.
Dus ik heb wat anders geschoven.
Zo beter, voor iedereen?
9.30 - 10.15 Petra en Neo
10.15 - 11.00 Marja en Atli
11.00 - 11.15 koffiepauze
11.15 - 12.00 Anouk en Vitesse
12.00 - 12.45 Cecile en Rocky
12.45 - 13.30 lunchpauze
13.30 - 14.15 Anouk en Vitesse
14.15 - 15.00 Marja en Atli
15.00 - 15.45 Petra en Neo
Ook deze volgorde is voor mij goed. (@Marja: had jij al aan Henk doorgegeven dat we iets later beginnen of zal ik dat vanavond even doen?)
Nee ik had Henk nog niet gesproken, was nog even in afwachting van de definitieve planning.
Maar als jij hem vanavond toch spreekt, mag jij het wel even doorgeven.![]()
En meteen even de twee stallen bespreken.
Oke dan is het zo goed!!Stukken beter! Dankuu! aan 1 stal hebben wij dan voldoende!
Stal wordt geregeld![]()
Dusi ben jij Petra met Neo??
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Bladwijzers