Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 21 van de 21

Topic: jeuk aan de neus

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Re: jeuk aan de neus

Ow Roos, dat klinkt als iets waar veel meer achter zit.
    Misschien toch headshaken zoals Hester al zei. Ik weet het niet zo goed.
    Het zal in ieder geval zoeken worden naar wat de trigger is, als er al een trigger voor kan zijn.
    Laat je weten hoe het vandaag gaat?

Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Doet me ook een beetje aan Speedy denken. Die zwiept ook met zijn hoofd (hoewel dat nu, na behandeling van tandarts, eventjes rust en nu veel oefenen) veeel minder is geworden.
    'K merkte pas wel dat 'ie jeuk had, aan de binnenkant van zijn mond, dan loopt 'ie met zijn neus over de grond om de binnenkant van zijn lippen te schuren. Hij wil ook áltijd op de stick knagen.
    De dierenarts komt als het goed is binnenkort weer dus dan zal ik hierover ook eens wat vragen.

Volgensmij kan zoiets zóveel verschillende oorzaken hebben. Lijkt me ook dat 't er maar net om gaat welke combinatie van kwaaltjes en eigenaardigheden een paard heeft, om erachter te komen wat de oorzaak is.

Jeppe heeft bijv. ook weleens neus-jeuk, maar dat komt dan weer doordat 'ie zo'n biggetjes-roze neus heeft die bij het minste of geringste verbrandt.

Forum Meubilair Tinky's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Leeftijd
    36
    Dagboek Berichten
    1

Nou je het zegt, potverdrie.

Ben benieuwd of je het vinden kan, succes!

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

hou je ons wel op de hoogte Roos, ben namelijk heel erg benieuwd waar dit nu vandaan komt... Succes!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Hoe gaat het nu met Poca? Ik ben benieuwd of ze met dit regenweer er ook nog zo'n last van heeft.

Hoi hoi,

Vanavond hebben we alles in de uberlangzame stand gedaan. En basis werk level 1. Voor de duidelijkheid, voor de rest, voor alles. Dat ging heel erg goed. Daarna nog wat ingewikkeldere dingen. Allemaal echt heel erg super.

De afgelopen week was ze wat autistisch. Wel willen maar niet kunnen communiceren en zo. Vanvand kwam ze daar ineens weer uit.

Ik was in een stoel midden in de bak gaan zitten. Zij komt dan, @liberty, altijd bij me staan met hooffie laag, dat vind ik zo fijn. Stiekum nog wat energie haar kant op gestuurd, .

Ze is lief!

Oh en er stond een trailer van iemand anders op het erf. Een 2 paards (2 x te smal zeg maar). Ze liep er zo in. Zo zo zo zo zo zo zo mooi. Pffffffffffffffff.

Liefs
    Roos
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten