Leukkkkkk onwijs veel plezier saampjes![]()
Leukkkkkk onwijs veel plezier saampjes![]()
www.crystal-carving.com
Leuk! Hebben wij ook een paar jaar gedaan!
Kleine tip... als je ooit richting oost Europa gaat is het vele malen goedkoper om geen interrail kaart te hebben maar ter plekke treinkaartjes te kopen
Gaan wij dit jaar in ieder geval wel weer zo doen. Veel plezier! Het is echt geweldig, wij zijn in ieder geval verslaafd sinds 2003
Heel veel plezier met zijn tweetjes!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
klinkt goed zeg!!!! veel plezier!
Veel plezier![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ja, we zijn ook van plan om als we tussendoor nog dagen willen reizen, dit met lokale kaartjes te doenOorspronkelijk Geplaatst door wendytje
Leuk dat jullie dit ook vaak doen! Ik hoop dat het ons net zo goed bevalt en ik baal nu eigenlijk al dat ik volgend jaar niet meer voor jeugd-tarief kan reizen...
Haha, wij kunnen al een paar jaar niet meer voor het jeugdtarief. Dit was in eerste instantie een beetje uit nood geboren, omdat we destijds een auto hadden die we niet genoeg vertrouwden om mee te nemen.
De eerste keer hebben we scandinavie afgereisd. De tweede keer stonden zwitserland, oostenrijk en berlijn op de agenda. De derde keer zijn we begonnen in krakau en via slowakije naar budapest gereisd. Vorig jaar hebben we het niet gedaan, toen hebben we in Arizona rondgetrokken met de auto. Dit jaar staan in ieder geval Wenen, Budapest (sziget festival) en Zagreb op het programma. Maar hoe en wat weten we nog niet precies....
Bladwijzers