Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 17 van de 17

Topic: paard een week in de wei laten staan?

Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

Re: paard een week in de wei laten staan?

Ik heb 2 weken geleden een pony gekocht ! Echt super blij mee. Was wel de eerste waarbij ik ging kijken. Maarja, het voelt echt goed. Geen moment spijt van gehad.

Degene waar ik haar heb gekocht, wilde het liefst dat ik der meteen meenam. Maar ik ging vorige week op vakantie, en ze komt te staan waar ik op kamers zit. En daar ben ik pas in september! Dus heb kunnen regelen dat ze toch tot september daar kan blijven. Wel op mijn risico.

Is toch het fijnste voor je paard denk ik. En voor jou, ik denk niet dat jij met een gerust hart op vakantie gaat, als je net een nieuw paard hebt die nog aan alles moet wennen.

Actief Forumlid Mieke_Cunna's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2007
    Leeftijd
    37

Re: paard een week in de wei laten staan?

Toen cunna op 3 maart kwam heeft het zeker 2 weken geduurd voordat ik een normaal veulen had. Achteraf gezien heeft ze er veel stress mee gehad en was ze enorm in zichzelf gekeerd. Ben wel dagelijks blijven komen haar eten te geven en even een aai over haar snuit maar dat was het ook. Ze moest eerst maar tot rust komen en haar plekje terug vinden.
    Zoals jij het beschrijft zou ik persoonlijk nog even wachten, een pony ga je niet bekijken en meteen meenemen het moment van weggaan en naar huis rijden om na te denken is erg belangrijk dan gaat je gevoel en eventuele twijfel aan het werk want het is toch iets wat je aanschaft voor een jaar of 35 gemiddeld.

Eerst lekker je vakantie vieren, heb jij ook niet de gedachte zou alles goed zijn met me pony en daarna diertje lekker naar huis brengen om elke dag even contact te hebben. Mocht je dr nou wel voor je vakantie ophalen kies ik ervoor haar lekker in de weide te laten staan tussen de vriendjes.
    High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten