oohh, ik heb daarstrakst een heel lang bericht getikt over mijn megatopdag van vandaag en het is weg! is dat ook een interne fout? jammer, ga het nog eens opnieuw proberen.
oohh, ik heb daarstrakst een heel lang bericht getikt over mijn megatopdag van vandaag en het is weg! is dat ook een interne fout? jammer, ga het nog eens opnieuw proberen.
Hee, hij is weer normaal!!! fijn!
jippie!!
he he, ik ben ook weer opnieuw ingelogd. Na 2 dagen proberen eindelijk gelukt. We gaan er weer vrolijk tegenaan!
hoe werkt het uploaden via het forum dan??
Op het nep-forum stond een mogelijkheid om alle berichten als gelezen te markeren. Dit stond op de overzichtspagina (forum index). Dat was erg handig! Kun je dat hier ook maken?![]()
dat kan hier ook altijd al toch?
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
Nee, je kunt niet alle berichten in de verschillende fora tegelijk als gelezen markeren, je moet dan elk forum apart aanklikken en dat schiet niet op.
Of zie ik die functie over het hoofd soms? Mag jij me vertellen waar hij staat dan.![]()
Op de Index pagina staat boven het kopje "Wie is er online" een link: Markeer alle forums als gelezen
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
AHA!!!! Gevonden! Dat staat er wel goed verstopt zeg.... Van de week zag ik het natuurlijk wel doordat toen de achtergrond weg was, toen viel die link meer op.
Dank je Pais!![]()
Oh dat wist ik ook niet! Dank je ook Pais!
xxx julie
Bladwijzers