wanneer worden de demo's bekend, het programma met de tijden? Ik heb me voor Kathryn ingeschreven en wil er nog iets bij doen. Maar zou graag van te voren iets van het demoprogramma willen weten.
wanneer worden de demo's bekend, het programma met de tijden? Ik heb me voor Kathryn ingeschreven en wil er nog iets bij doen. Maar zou graag van te voren iets van het demoprogramma willen weten.
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Mag er, net als vorig jaar, geen publiek bij de workshops zijn?
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Bij de workshops mag inderdaad geen publiek zijn daarom hebben we dit jaar ook clinics, waar wel (50 man) publiek bij mag zijn.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Ik ga er ook heenVoor de eerste keer
![]()
Ben benieuwd. Ik kom vooral vanwege de demonstratie van Donald Newe
xxx Rianne
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Nogal een geluk, want anders zou er bij mij echt niets van in huis komen...Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
Als mensen staan te kijken, loopt er echt vanalles mis, en hoe meer mensen die ik niet ken, hoe meer er mis loopt
. Dus veeeeeeeeeeeeeel dank aan de organisatie
!
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Zijn er nog steeds geen demo-tijden bekend??
Ik zie ze nog niet staan op de site.
Ik ga trouwens proberen iemand mee te krijgen die nèt voorzichtig aan begonnen is met NH, als ze deze dag meegemaakt heeft, weet ik zeker dat ze met NH ook doorgaat! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd tenslotte!
Kom dit jaar ook voor het eerst!
Samen met 2 vriendinnen die nog niet echt aan NH doen, maar ze hebben wel al een halster en leadrope besteld!![]()
Als je dus gewoon wil komen kijken, moet je jezelf dan ook inschrijven voor de demonstraties?
Vroeg ik me ook al afOorspronkelijk Geplaatst door Mirror
Waar kan ik dat vinden?
Surrender to fun!
Op de site staat dat ze eind augustus bekend zullen gemaakt worden. ik denk nog ff geduld dus...
Don't dream your life, live your dream!
Ow daar heb ik overheen gelezen dus![]()
Dank je wel!
Surrender to fun!
Hoe kan je je uitschrijven voor een clinic/workshop? In de mail staat dat je dat op de site moet doen,maar daar vind ik het nergens![]()
De demo-tijden staan erop hoor!!!![]()
En zijn de demo's nou gratis?
Is er dan wel voldoende ruimte of moet je echt ruim op tijd zijn om een plekje te kunnen krijgen?
Ik krijg er steeds meer zin in![]()
Groetjes van Els!
De toegang en dus ook de demonstraties zijn gratis. Je kan je nog inschrijven voor workshops en/of clinics en daar moet ej wel een klein bedrag voor betalen.
We hebben dit jaar nog een extra tribune dus we hebben in ieder geval wat meer ruimte.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Bladwijzers