Oehh die workshop Klassieke Dressuur lijkt mij gaaf, en over die Peter Kreinberg heb ik ook leuke verhalen gehoord dus die wil ik![]()
Als het goed is gaat Wien mee![]()
Oehh die workshop Klassieke Dressuur lijkt mij gaaf, en over die Peter Kreinberg heb ik ook leuke verhalen gehoord dus die wil ik![]()
Als het goed is gaat Wien mee![]()
Wel ontzettend tof dat je dit organiseert!!
Kritiek op de goeroe is niet gewenst......
Ik niet alleen hoor![]()
Ik ga denk ik voor chris, centered riding en politietraining.
Je kan je dus vanaf 3 juli inschrijven met je eigen paard?
Ik heb 4 keuzes: Chris of Kathryn (alleen jammer dat bij Kathryn zoveel mensen zijn, vrees dat je dan niet al te veel opsteekt over je eigen paard???), EHBO, Klassieke dressuur (hé Nienke!) en TTouch. (en nog zoveel anderen, maar die vind ik het leukst!
).
Jammer dat je maar 3 cursussen mag...
Edit: ik heb eindelijk beslist welke ik doe: Gentle touch, TTeam en Horse Power... Was een moeilijke keuze!
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Klassieke dressuur is met eigen of manegepaard he?
Ik ga zeker de EHBO en chiropractie clinic doen!![]()
Super dat dit wordt georganiseerd!!
Ik ga zeker komen. Ik zal Amiro het ritje besparen dus ga waarschijnlijk gewoon zo veel mogelijk bekijken.
En ik zie dat Donald Newe ook een demo geeft![]()
Die wil ik zeker zien! Heb hem eind mei ontmoet en vind zijn manier van paarden benaderen erg goed!
Groetjes van Els!
Jiehoeoe, ik mag ook.Als het lukt, ga ik me met Jeppe opgeven voor horsepower, en mss iets anders, maar ik kannie kiezen
![]()
Ik kan nog niet kiezen hoor ....
Wel nog een tip: in het bevestigingsmailtje staat dat je minimaal een maand van te voren moet betalen. Het zou handig zijn, als daar ook het gironummer bij zou staan.
Oh, in mijn bevestigingsmailtje staat dat ik 14 dagen van te voren moet betalen, en er staat wel een gironummer bij.![]()
Onderaan het inschrijvingsformulier heb je een keuze ogelijkheid: zelf overmaken of kiezen voor een éénmalige machtiging.
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Kathryn over dominante merries, mmmmmmmm very interesting!!
Site ziet er profi uit, mijn complimenten![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
jammer dat je maar voor 3 workshops je eigen paard kan meenemen.![]()
Nou na 3 workshops met eigen paard zou mijn hoofd toch dusdanig vol zitten dat het wel genoeg zou zijn, zeker als ik ook nog eens naar wat demo's ging kijken.![]()
Haha ja er is wel meer jammerOorspronkelijk Geplaatst door Hester_S
Maar reken maar uit hoeveel paarden er dan komen en hebben wij zoveel stallen? Neeej. Willen jullie 30 euries voor een stalletje betalen? Neeeej...
Dusss, om de prijs te drukken en de hoeveelheid paarden niet te laten overlopen deze keuze.
Bladwijzers