Wat is er met de layout van het forum gebeurd? Het ziet er nu vreselijk uit... Het is ontzettend onoverzichtelijk!
Wat is er met de layout van het forum gebeurd? Het ziet er nu vreselijk uit... Het is ontzettend onoverzichtelijk!
Nou, het is nog precies hetzelfde als eerst, alleen doen de plaatjes in de achtergrond het nog niet.
Maar wees niet ongerust, het komt allemaal wel goed ... de vraag is alleen wanneer![]()
Oh gelukkkig!
En er is nog iets veranderd: als ik op ongelezen berichten klik, en ik lees dan een bericht, dan kon ik eerst met backspace terug naar de lijst met ongelezen berichten en het berichtje dat ik had gelezen, was dan verdwenen. Dat was dus handig. Nu blijven de gelezen berichtjes er ook bij staan, en dat is niet handig. Nu moet ik veel vaker klikken om een actuele lijst van ongelezen berichten te krijgen.
Als je dan toch aan het knutselen bent, kun je dat dan ook weer terug naar het oude brengen?![]()
Uh eveline, wat is nu het echte forum, want blijkbaar draait het andere ook en daar wordt ook gewoon gepost.
ride like the wind
deze gaat wel gewoon verder waar we gebleven waren, die andere niet!!
gelukkig, al die berichten zomaar weg zou ontzettend jammer zijn!!!
Ik ben geen andere tegengekomen.![]()
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
edit: link verwijderd, want hoe minder mensen daar komen, hoe minder verwarring...
Bladwijzers