Voor de mensen voor wie het nog niet te laat is... Vandaag nog vrijdag 28 januari is het om acht uur op Vitaya over Monty Roberts en NH... Ik weet zeker dat de Belgjes onder ons die post kunnen pakken, maar voor de Nederlanders weedik dat niet... Miss een belgje dat kort op de grens woont opnemenhet duurt normaal wel maar een half uurtje

het duurt normaal wel maar een half uurtje
Antwoord met Citaat
haha
het was wel raar... ze lieten niet veel details zien eigen. Het ging over Blushing ET. dat racepaard dat problemen had met de startblokken. Hij deed dan eerst join-up enzo en dan probeerde hij ET achterwaarts door de blokken te doen gaan, maar hij bleef nogal wild te keer gaan enzo en hij was dan bezig over het feit moest hij geen join-up gedaan hebbe dat het veel erger had geweest (hmmmm). Ik denk dat hij net een beetje te snel wou gaan enzo en dat het daardoor lang heeft geduurd (vier maanden). Hij had dan ook zo'n speciaal deken ontworpen voor de flanken van het paardje te beschermen en dat ging hij der dan even int midden van de stal opzwiepen zonder eerst een soort van Friendly gedaan te hebben. Tuurlijk ging dat paard weer uit zen dak... Ik denk moesten die NH goeroes nu eens van hun trots afstappen en allemaal samen werken eh.... want alleen join-up op zichzelf is niet compleet genoeg als methode. En onderschat de kracht van de Friendly game niet zouk zeggen ook tegen Monty. Take the time it takes, so it takes Less time!!!

. Maar de join-up was wel leuk om nog eens te zien, die ging wel
.
, sorry, maar een supergevoelig paard met zo'n diepgewortelde angst weer startklaar krijgen en niet opegven en daarna toegeven dat je er wat van geleerd heb vind ik super. En waarom nou weer perse zo slecht, ik bedoel, hij heeft dat beest egen moment verkeerd of slecht behandeld, of wel dan?

Bladwijzers