Als het nu niet lukt eet ik mijn schoen op, wil nu die spullen wel eens hebben, heb in gedachten Amon er al 100x mee zien pronken![]()
Als het nu niet lukt eet ik mijn schoen op, wil nu die spullen wel eens hebben, heb in gedachten Amon er al 100x mee zien pronken![]()
www.crystal-carving.com
![]()
![]()
![]()
daar wil ik dan wel bij zijn
![]()
ahaOorspronkelijk Geplaatst door Amon
![]()
Nou het geld is overgemaakt, een aantal dingetjes moet ze weer bijmaken, maar in principe is het grotendeels klaar. Ze verstuurd zodra het geld op haar rekening is.
Ik heb wat geld over, dat is geld van mensen die wat meer hebben over gemaakt voor verzendkosten. Zodra alles hier is bekijk ik even hoe of wat, want als het op tijd is voor de NH dag dan is er geen geld nodig voor verzending, want dan neem ik alles mee. Laat mij even via pb weten wie extra heeft over gemaakt, want dat weet ik natuurlijk niet, immers heb een totaalbedrag van Nienke gekregen.
Het verzenden naar Nederland geeft geen extra kosten daar het een grote bestelling was, dus dat is wel netjes.
Nu maar hopen dat het goed verloopt, en we heel snel kunnen pronken met onze versierde paardjes![]()
www.crystal-carving.com
Leuk, mooi dat ze geen verzendkosten rekent!!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
COOL!
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Schiet al lekker op!!!!![]()
Heeeeeee Brenda ben niet nieuwschierig hoor maar weet je al iets meer of heb je nog leuke fotos?
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Bericht uit Duitsland:
Geld is daar aangekomen, ze stuurt maandag de spullen op, dus ik verwacht alles mee te hebben op de NH dag.
Ik sta vanaf 10.30 in de stand van Evelien tot uurtje of 12.00, dus daar kunnen jullie het ophalen. Zal Evelien vragen of het daarna achter de stand mag blijven liggen, gelabelt, zodat zij het aan jullie kan geven mochten jullie het in bovenstaande tijd niet halen.
Diegene die niet op de NH dag zijn moeten me dat even zeggen, ik zal het dan per post verzenden.
www.crystal-carving.com
Gaaf B, ik neem het graag mee op de nh-dag. Zo komt alles toch nog goed....![]()
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Naar mij mag je het opsturen. Ik ben werken op NH dag![]()
OOOooooo Trea....dat kan toch niet!!!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Neem ik het toch volgend jaar voor je meeOorspronkelijk Geplaatst door trea
![]()
www.crystal-carving.com
Nee, dat zei ik mijn baas ook al. Hij vond het niet zijn probleem. Auw.![]()
Bladwijzers