Je mag desnoods ook mijn plekje. Mij maakt de tijd niet uit. Karianne, mijn tijd is definitief ok, welke tijd het ook wordt![]()
Je mag desnoods ook mijn plekje. Mij maakt de tijd niet uit. Karianne, mijn tijd is definitief ok, welke tijd het ook wordt![]()
Helene leest niet zo vaak, geloof ik, misschien er maar even een pb tegenaan gooien?
(antiope)![]()
May the horse be with you!
Ik heb haar een PB gestuurd.
I'm still learning it....
Cantaor, mijn spaanse kanjer!
Karianne, is het misschien ook mogelijk Cantaor daar in een stal te zetten, of moet hij dan wachten in de gang?
Ik geloof dat het een beetje omslachtig is gegaan. Maar uiteindelijk staan we er wel vetgedrukt in......Oorspronkelijk Geplaatst door Onimmemansje
En nu maar duimen dat Piet Paulusma geen gelijk krijgt met zijn superstorm dit lesweekend.....
Ik zal wel even vragen...Oorspronkelijk Geplaatst door Onimmemansje
Hoeft niet meer! Als Knowhow het goed vind om als 10e te gaan dan gaat Helene op plaats 4 en neem ik plaats 8 en 9 in. En als ik het goed begreep is er dan tussen mijn 2 lessen een kwartier pauze voor Wim.
Als iedreeen het ermee eens is, vind ik het goed.
Ik sta idd op 7 en niet op 4! Dus dan moet je even contact opnemen met Marjolein.
Heb ik al gedaan. Stom stom stom, lees foutje.
Zijn er trouwens al plannen waar iemand aan wil gaan werken?
Plannen:
-Lodash dubbellonge starten... of aan de hand werken (travers, wijken, SBW, renvers), hangt beetje van de stand van de maan af...![]()
-Susan OF dubbellonge, dat verbeten, lichter, easier, OF rijden end an werken aan lichtheid bij MIJ vooral![]()
Ik had Wim gemaid over het feit dat Canta gewoon een stuk lekkerder loopt met een touwhalster, dus nu gaat hij (als hij het niet vergeet) een meroth en een dr. Cook meenemen zodat ik dat eens kan proberen. Dus ik ben heel erg benieuwd. Verder hoop ik weer aan de lichtheid te kunnen werken, en ik hoop dat ik weer aan de gang kan om Canta soepeler te krijgen.
Ik ga weer rijden. Knowie laat nog 1 cm in zijn rug niet helemaal los. Ik heb nu een paar dagen alleen maar met hem onder het zadel gestapt en allerlei oefeningen aan de lange lage teugel gedaan. Hij wordt er wel beter op.
Verder ben ik druk bezig om hem aan het been te krijgen. Ik moest van Wim vooral met korte teugel rijden zodat ik kan voelen of de achterhand mee werkt. Ik merk nu dat het heel zwaar is voor Knowie. Ik wil dus zoveel mogelijk oefeningen doen om de achterhand sterker te krijgen.
Ik hoop dat het weer mee zit, aangezien ze eind deze maand storm verwachten. Dat zou net het lesweekend zijn.
Sophie, jij weet nog hoe het zit met alle tijden en ruilen? Hou je ons op de hoogte?
Ik kan trouwens mijn Cook wel meebrengen, voor als Wim het eventueel vergeet.
Mag je kiezen, een zwarte (beta) of een bruine (western leren).![]()
Bladwijzers